Epsonin uusi värilasertulostinsarja: nopeaa ja taloudellista tulostusta

Tehokas, joustava ja käytössä edullinen tulostin vaativaan työryhmäkäyttöön

Epson® täydentää yritystulostimien valikoimaansa uudella AcuLaser C3900N -tulostinsarjalla. Sarjan  värilaserit ovat pienikokoisia, nopeita, edullisia ja tulostusjäljeltään tarkkoja. Laitteiden enimmäistulostusnopeus on 30 värillistä tai mustavalkoista sivua minuutissa. Ne sisältävät PCL6- ja PS3-emuloinnin sekä kiinteän verkkoyhteyden. Tämä keskikokoisille työryhmille suunniteltu sarja on erittäin taloudellinen valinta.

Edullisen sivuhinnan ansiosta AcuLaser C3900N -tulostinten kokonaiskustannukset ovat pienet. Tulostimissa käytettävät väriainekasetit ovat erittäin riittoisia, ja mustia kasetteja on saatavana kahden kappaleen pakkauksissa.

AcuLaser C3900N -tulostimet mukautuvat keskikokoisten yritysten erilaisiin tarpeisiin. Suuret tulostustyöt hoituvat helposti kahden paperinsyöttöjärjestelmän ja lisävarusteena saatavan 500 arkin paperilokeron avulla. DN-malleihin on saatavana myös automaattinen kaksipuolistulostusyksikkö. Laajennettavan käyttömuistin ja kiintolevyn ansiosta tulostin mukautuu yrityksen tarpeisiin.

Sarjan tulostimet on varustettu suurella LCD-näytöllä. Laitteet ovat pienikokoisia ja helppokäyttöisiä ja sopivat monenlaisiin toimistoihin. Myös IT-ympäristöihin liittäminen on helppoa, sillä tulostimet sisältävät PLC6-, PS3- ja PDF1.7-emuloinnin, edistykselliset IPv6-protokollat ja Gigabit Ethernet -tuen. IPSec/SSL-tuki parantaa luottamuksellisten aineistojen tietoturvaa.

Epson Europen lasertulostimista vastaava tuotepäällikkö Eugénie Raynaud sanoo: ”AcuLaser C3900N on nopeusluokassaan yksi markkinoiden edullisimmista värilasertulostimista. Alhaisen sivuhintansa ja tarkan tulostusjälkensä ansiosta nämä tulostimet ovat erittäin edullinen valinta keskikokoisille yrityksille.”

AcuLaser C3900N -sarjan tulostimien ohjehinta on 549,00 euroa sisältäen arvonlisäveron. Tulostimet ovat saatavilla tammikuussa 2010.

Tärkeimmät ominaisuudet:

• Tulostusnopeus 30 värillistä tai mustavalkoista sivua minuutissa
  • Verkkoliitäntä vakiona
  • Automaattinen kaksipuolistulostus DN-malleissa
  • Laajennettava käyttömuisti, kiintolevy ja paperikapasiteetti
  • Pienikokoinen
  • Helppokäyttöinen, suuri LCD-näyttö
  • PCL6-, PS3- ja PDF1.7-emulointi, IPV6-protokollat ja Gigabit Ethernet -tuki
  • IPSec/SSL-tuki
  • Mustia värikasetteja saatavana kahden kappaleen pakkauksissa

- tekniset lisätiedot: Epson / Panu Raninen, puh. (09) 8520 2238, panu.raninen(ät)epson.eu

- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2230, johanna.sormunen(ät)epson.eu