Esittelyssä kattava paketti asiakirjojen hallintaan

Epsonin arkkiskannerit helpottavat monimutkaisia töitä

Epson® tuo markkinoille sarjan uusia, nopeita ja pienikokoisia arkkiskannereita, jotka tehostavat asiakirjojen hallintaa.

GT-S55-, GT-S55N-, GT-S85- ja GT-S85N-mallit mahtuvat mukavasti työpöydälle ja soveltuvat myös monitahoisiin IT-ympäristöihin. Monisivuisten A4-paperiasiakirjojen muuntaminen laadukkaiksi tiedostoiksi käy nopeasti ja luotettavasti. Nämä skannerit ovat helppokäyttöisiä ja täynnä uusinta tekniikkaa sekä monipuolisia toimintoja. Ne täyttävät niin pienten, keskisuurten tai suurten yritysten kuin vaativien talous-, hallinto- ja terveydenhuoltoalan organisaatioiden tarpeet.

GT-S85-sarja

GT-S85-sarja tehostaa tuottavuutta ja käsittelee 200 dpi:n skannaustarkkuudellaan jopa 40 mustavalko- tai värisivua minuutissa yksipuolisessa skannauksessa ja 80 sivua minuutissa kaksipuolisessa skannauksessa. Sarjan mallien optinen tarkkuus on jopa 600 dpi, ja kaksipuoliset sivut voidaan skannata yhdellä kertaa. Lisäksi tuottavuutta parantaa iso automaattinen 75 arkin syöttölaite. Suurissa töissä erinomaisen suorituskyvyn takaa ultraäänianturi, joka havaitsee paperitukokset ja helpottaa niiden poistamista. Saatavilla on myös verkkoyhteydellä varustettu malli, joka voidaan jakaa useiden käyttäjien kesken.

GT-S55-sarja

Perustason GT-S55-sarjan skannausnopeus on 25 mustavalko- tai värisivua minuutissa yksipuolisessa skannauksessa ja 50 sivua kaksipuolisessa skannauksessa. Edulliseksi hinnoitellussa sarjassa on monia samoja ominaisuuksia kuin GT-S85-sarjassa, kuten optinen tarkkuus, automaattinen 75 arkin syöttölaite ja kaksipuolinen skannaus. Sarjassa on myös verkkoyhteydellä varustettu malli, joka voidaan jakaa useiden käyttäjien kesken.

Kaikissa malleissa on Epson Event Manager, jonka ansiosta integrointi lähes mihin tahansa asiakirjahallintajärjestelmään käy helposti. Työnkulkua nopeuttavat 10 mukautettavaa pikakomentoa, kuten skannaus suoraan sähköpostiin tai jaettuun kansioon. Kattavan ohjelmistopaketin ansiosta monimutkaiset työt, kuten asiakirjojen järjestely ja raportointi, käyntikorttitietojen muuntaminen tietokannaksi ja tekstin parantelu onnistuvat vaivatta.

Lyhyt lämpenemisaika ja alhainen virrankulutus vähentävät kustannuksia ja ympäristökuormitusta. Toisin kuin kilpailevat mallit, nämä skannerit eivät sisällä elohopeaa, minkä ansiosta ne ovat ympäristötietoinen valinta.

Ghislain Gauthier, Epsonin yritystuotteiden senior product manager, sanoo: "Nämä menestyksekkäisiin GT-S50- ja GT-S80-sarjaan perustuvat uudet mallit hyödyntävät Epsonin uusimpia asiakirjankäsittelytoimintoja. Vaativia asiakkaita ilahduttaa esimeriksi nopea skannaus 300 dpi:n tarkkuudella.

Perinteisten Windows- ja Mac-käyttöjärjestelmien lisäksi uudet mallit tukevat Windows Server -järjestelmää ja Citrixiä, mikä helpottaa integrointia monimutkaisiin IT-järjestelmiin.

Uusi ohjelmisto ja ohjaintoiminnot mahdollistavat saumattoman integroinnin asiakirjojen työnkulkuprosesseihin riippumatta yrityksen koosta tai toimialasta ja auttavat säästämään paperia, varastotilaa ja aikaa."

Epson GT-S55-sarjan suositushinnat ovat alkaen €469,00 (ei sis. veroa) ja GT-S85 -sarjan suositushinnat alkaen €699,00 (ei sis. veroa).

Lisätietoja klikkaamalla linkkejä: GT-S55, GT-S55N, GT-S85, GT-S85N.

Tärkeimmät ominaisuudet

Ominaisuudet GT-S55 GT-S55N GT-S85 GT-S85N
Nopea mustavalko- ja väriskannaus yksi-/kaksipuolisena 25 sivua/min tai 50 kuvaa/min 25 sivua/min tai 50 kuvaa/min 40 sivua/min tai 80 kuvaa/min 40 sivua/min tai 80 kuvaa/min
Paras optinen tarkkuus 600 dpi