• Epson/

Pohjapaperitonta tulostusmateriaalia käyttävä Epson-tulostin auttaa tehostamaan ravintolapalveluja

TM-L90 Liner-free -tulostin ja NCR Receipt on Label -tarrakuittipaperi parantavat tilausten tarkkuutta ja asiakastyytyväisyyttä

Euroopan suurin myyntipistetulostimien valmistaja[1] Epson tuo markkinoille TM-L90 Liner-free -tulostimen. Tässä luotettavassa lämpökuittitulostimessa voidaan käyttää NCR Receipt on Label (RoLTM) ‑kuittipaperia. TM-L90 Liner-free:n avulla ruoka- ja juomatilaukset tulostuvat tarrakuiteille luotettavasti Ravintolat ja kahvilat voivat luopua manuaalisista tilauksista (käsin kirjoitetuista kuiteista ja teippikiinnityksestä jne.), jolloin tehokkuus, tarkkuus ja asiakastyytyväisyys parantuvat.

TM-L90 Liner-free -tulostimessa voidaan käyttää NCR RoL -kuittipaperia ja tavallista lämpökuittipaperia, joten käyttäjät tarvitsevat vain yhden tulostimen sekä kuittien että tilausten tulostukseen. Kun tulostimia tarvitaan vähemmän, huolto- ja käyttökustannukset pienenevät.

Epson Europen tuotepäällikkö Laura Buehler sanoo: "Otimme suunnittelun lähtökohdaksi suositun TM-T88IV ReStick -mallimme, joka tulostaa kevyesti liimautuvia kuitteja. Kehitimme sen pohjalta TM-L90 Liner-free -tulostimen asiakkaille, jotka tarvitsevat voimakkaampaa liimautumiskykyä. Epsonin asiakkaat voivat nyt valita kahdesta eri mallista tarpeisiinsa parhaiten soveltuvan tarrakuittitulostimen."

TM-L90 Liner-free tukee 40 ja 80 mm:n paperileveyksiä. Tulostin tunnistaa leveyden automaattisesti, joten paperia on helppo vaihtaa. Mustien merkkien tunnistin mahdollistaa kuittien leikkaamisen tarrapintojen välistä. TM-L90 Liner-free sisältää automaattisen ylämarginaalin pienennystoiminnon, joka tulostaa seuraavan kuitin yläosan ennen nykyisen kuitin katkaisua, mikäli tulostus jatkuu automaattisen leikkauksen jälkeen.

NCR Consumables Europen varapääjohtaja Simon McCouaig sanoo: "TM-L90 Liner-free ‑tulostin ja NCR RoL -kuittipaperi edistävät ravintoloiden asiakastyytyväisyyttä. Tämä ympäristöä säästävä kokonaisuus tekee tavanomaiset pohjapaperilliset kuitit tarpeettomiksi sekä auttaa ravintoloita vähentämään ruokajätettä ja epätarkasta tilausten käsittelystä aiheutuvia työvoimakustannuksia. Entistä tehokkaampi ja tarkempi tilausten käsittely parantaa asiakaskokemusta."

Energiatehokas TM-L90 Liner-free pienentää sähkölaskua ja ympäristövaikutuksia. Yhdessä Epsonin PS180-virtalähteen kanssa käytettynä sille on myönnetty ENERGY STAR ‑hyväksyntä.

TM-L90 Liner-free -tulostin on saatavilla heti.

Ominaisuudet
Erityisesti pikaruokaravintoloihin suunniteltu lämpötulostin
Tukee NCR Receipt on Label -tarrapaperia ja tavallista lämpökuittipaperia
Paperileveys: 40 ja 80 mm
Automaattinen paperileveyden tunnistus
Mustien merkkien tunnistin
Paperia säästävä ylämarginaalin pienennystoiminto
ENERGY STAR -hyväksyntä käytettäessä Epson PS180 -virtalähteen kanssa
Voidaan asentaa pysty- tai vaakasuuntaan sekä seinään seinäkiinnikkeen avulla

[1] Lähde: Interconnection Consulting, 2010.

- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2232, johanna.sormunen(ät)epson.eu