Täydellinen kuva valokaappiin Epsonin backlit filmillä

Epson tuo markkinoille suurkokotulostimiinsa uuden valokaappimuovin (backlit film), jonka vahvuus on 170 µm. Tuotetta saa rullaleveyksinä 610 – 1524 mm. Uusi materiaali pystyy esittämään kohteen kirkkaana ja terävänä siten että sävytoisto saadaan tuotua parhaimmalla tavalla esille. Tumman sävyalueen toisto on myös ennennäkemättömän syvä.

Parhaimmillaan tuote on Epsonin omien Epson UltraChrome™, Epson UltraChrome K3™ ja Epson UltraChrome HDR™ -musteiden kanssa. Näitä musteita käytettäessä muste kuivuu materiaaliin erittäin nopeasti. Vahvan rakenteensa ansiosta valokaappimuovi soveltuu vaativiin olosuhteisiin kuten messurakenteisiin.

Tärkeimmät ominaisuudet:
- Nopea kuivumisaika
- Neutraali valkoinen piste
- Korkealaatuinen valon hajontaominaisuus
- Laaja väriavaruus ja korkea densiteetti
- Valumaton ja terävä kuvapinta
- ICC profiilit ladattavissa Epson teknisen tuen sivuilta: www.epson.fi

Lisätietoja:
Epson palvelupuhelin 0201 552 091 ja www.epson.fi

- tekniset lisätiedot: Epson / Panu Raninen, puh. (09) 8520 2238, praninen(ät)epson.fi
- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Kati Rouhiainen, puh. (09) 8520 2230, krouhiainen(ät)epson.fi

Tietoa kansainvälisestä Epson-konsernista: