Upea kuva Epsonin uusimmilla suurten tilojen projektoreilla

EB-G5000-sarjan projektoreissa yhdistyy korkatasoinen kuvanlaatu, helppo asennus ja käyttökestävyys

Epson®, maailman projektorimarkkinoiden johtaja[1], tuo markkinoille uudet EB-G5000-sarjan projektorit[2]. Nämä yritys- ja opetuskäyttöön soveltuvat projektorit on suunniteltu asennettaviksi suuriin auditorioihin tai luentosaleihin.

Epsonin 3LCD-tekniikan ansiosta projektorien valoteho on jopa 5 200 lumenia: valkoisen sekä värillisen valon valotehot ovat yhtä korkeita. Kuva on laadukas ja värit kirkkaat myös päivänvalossa, minkä ansiosta yleisö voi tehdä muistiinpanoja mukavammin. 100 tuuman tai suurempi kuva on myös helposti saatavilla. Kontrastisuhdetta nostaa pitkäkestoinen LCD-paneeli epäorgaanisella C²Fine-kohdistustekniikalla.

Epsonin EasyMP Network Projection –ohjelmiston ansiosta voi käyttää jopa neljää projektoria samanaikaisesti, vertailla tietoja jaetulla näytöllä tai liittää peräti 16 tietokonetta yhteen projektoriin. Kaikille paitsi G5600-mallille on saatavilla kolmella napsautuksella asennettava nopea langaton liitäntä PC- tai Mac-koneelta projektoriin.

Kankaan ja kattokiinnittimen asennon suunnittelu ja asennus on helppoa projektorin keskelle asennetun linssin ansiosta. Linssin vaaka- ja pystysiirron ansiosta tykki voidaan sijoittaa joustavasti. Kaikki mallit ovat saatavilla standardilinssillä tai ilman, jolloin voit valita viidestä linssistä sopivimman. Kiinnitys pistoasennuksena ja standardilinssin laaja 1,8 x zoomaussuhde tekevät projektorien asentamisesta helppoa ja vaivatonta.

Verolliset ohjehinnat:

EB-G5600                   3.360€

EB-G5950                   3.840€

EB-G5650W               3.730€

[1] Lähde: FutureSource Consulting Limited, www.futuresource-consulting.com

[2] Huomaa, että kaikista malleista on myös saatavilla vaihtoehto "ilman linssiä (NL)"

- tekniset lisätiedot: Epson / Panu Raninen, puh. (09) 8520 2238, panu.raninen(ät)epson.eu

- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2230, johanna.sormunen(ät)epson.eu