Etera ja Kuopion Yrittäjät ry palkitsivat vuoden senioriyrittäjän

Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Etera ja Kuopion Yrittäjät ry palkitsivat vuoden senioriyrittäjän Kuopiossa 7. helmikuuta. Senioriyrittäjäpalkinnon sai tänä vuonna hoitokotiyrittäjä Sirkka-Liisa Roivainen. Roivainen perusti Sunnen Koti –hoitokodin vanhuksille Kuopioon vuonna 1992.

Sirkka-Liisa Roivainen on työskennellyt hoitoalalla vuodesta 1966 alkaen. Roivaisen tavoitteena on ollut luoda dementoituville vanhuksille koti, jossa he viihtyvät ja voivat elää mukavasti elämänsä ehtoovuodet. Sunnen Kodissa on nykyään 36 asukasta. Mukana yritystoiminnassa ovat olleet myös molemmat pojat ja puoliso.

”Etera haluaa omalta osaltaan olla mukana palkitsemassa pitkän työuran tehneitä yrittäjiä hyvästä yritystoiminnasta ja jaksamisesta. Eläkevakuutusyhtiönä Etera on myös kiinnostunut eläkeläisten ja vanhusten hyvinvoinnista”, sanoo Eteran varatoimitusjohtaja Hannu Tarkkonen. Tarkkonen puhui Kuopiossa pidetyssä senioriyrittäjän palkitsemistilaisuudessa.

Etera jatkaa yhteistyötään Kuopion Yrittäjien kanssa myös tänä vuonna. Yhteistyöllä Etera haluaa tarjota Kuopion alueen yrittäjille parempia palveluita ja hakee paikallista näkyvyyttä. Etera palvelee yrittäjäasiakkaitaan myös vuosi sitten avatun Kuopion aluetoimistonsa kautta.

Etera alkoi vakuuttaa yrittäjiä vuoden alusta. Lisäksi Etera vakuuttaa nyt kaikkien alojen työntekijöitä. Yrittäjä voi siirtää Eteraan myös toisessa yhtiössä olevan YEL-vakuutuksensa.