Etera rakennuttaa toimistotalon Töölönlahdelle - vuokralaiseksi Alma Media

Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Etera rakennuttaa toimistotalon Töölönlahdelle. Talon rakentaa Lemminkäinen Talo Oy Pääkaupunkiseutu ja päävuokralaiseksi tulee Alma Media Oyj.

”Olemme Eterassa tyytyväisiä, kun voimme rakennuttaa talon yhdelle Helsingin parhaista tonteista, aivan ydinkeskustaan. Myös vuokralainen on erinomainen, arvostettu pörssiyhtiö Alma Media. Ja tietysti eläkeyhtiölle on tärkeää, että vuokrasopimus on pitkäaikainen”, Eteran toimitusjohtaja Hannu Tarkkonen kiittelee. Senaattikiinteistöjen hallitus on päättänyt myydä tontin numero 2017 Eteralle. Lopullinen kauppa vaatii, että eduskunta hyväksyy tontin myynnin. Se tehtäneen kesäkuussa lisäbudjetin käsittelyn yhteydessä. Lemminkäinen toteuttaa hankkeen ja vastaa lopputilojen vuokraamisesta. Talo rakennetaan vuosina 2011 – 2012.