ETERA TUKEE TOMMI EVILÄÄ

Eläkevakuutusyhtiö Etera ja pituushyppääjä Tommi Evilä ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Etera tukee Tommi Evilää hänen valmistautuessaan vuonna 2008 pidettäviin Pekingin Olympialaisiin.

”Etera haluaa olla tukemassa rohkeasti päämääräänsä pyrkivää urheilijaa. Tommi Evilän tapaisia esimerkkejä tarvitaan sekä nuorille että työikäisille”, sanoo Eteran varatoimitusjohtaja Hannu Tarkkonen. Yhteistyösopimus on voimassa vuoden 2006 alusta vuoden 2008 loppuun. ”Tommi Evilälle urheilu käy työstä, mutta hänestä näkee, että hän nauttii siitä. Työnilo, motivaatio ja hyvät harrastukset auttavat ihmisiä jaksamaan myös työelämässä”, Tarkkonen korostaa. Eläkeyhtiö Etera tekee työtä työhyvinvoinnin ja työssä jaksamisen eteen. Työkyvyn ylläpidossa monipuolisella liikunnalla on suuri merkitys. Eläkevakuutusyhtiö Etera vakuuttaa vuodesta 2007 kaikkien toimialojen työntekijöitä ja myös yrittäjiä. Nykyisin se vakuuttaa vielä ainoana eläkeyhtiönä LEL- ja TaEL-aloja. LEL:iin kuuluvat rakennus-, metsä-, maatalous- ja satama-alan työt ja TaEL:iin taiteilija-ammatit sekä yksityisalojen ns. pätkätyöt. Eteralla on tällä hetkellä vakuutettuja 250 000. Se maksaa eläkettä 155 000 eläkkeensaajalle. Lisätiedot: varatoimitusjohtaja Hannu Tarkkonen, Etera, puhelin 010 553 3200 tai 040 594 9173, sylvia.evila@hotmail.com