Eteran sijoitukset tuottivat hyvin vuonna 2004: tuotto 8,7 prosenttia

Eteran sijoitukset tuottivat hyvin vuonna 2004: tuotto 8,7 prosenttia Alustavan arvion mukaan Eteran sijoitustuotto vuonna 2004 oli 8,7 prosenttia (7,0 prosenttia vuonna 2003). "Eteran kaikkien sijoituslajien tuotto oli hyvä vuonna 2004. Kokonaistuottoa nosti ylöspäin lisäksi se, että lisäsimme osakkeiden osuutta onnistuneesti vuoden kuluessa", Eteran arvopaperijohtaja Ari Korhonen kertoo. Myös Eteran vakavaraisuus kehittyi myönteisesti. Vakavaraisuus oli vuodenvaihteessa selvästi tavoitevyöhykkeellä. Tiedot ovat alustavia. Eteran vuoden 2004 tilinpäätös julkistetaan 8.3.2005. Lisätietoja: arvopaperijohtaja Ari Korhonen p. 010 553 3218 tai 040 732 5355 kiinteistöjohtaja Timo Sotavalta p. 010 553 3637 tai 040 732 5577 toimitusjohtaja Lauri Koivusalo p. 010 553 3500 tai 050 594 2010 Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Etera hoitaa vuosittain 260 000 LEL- ja TaEL-alojen työntekijän eläketurvaa. Työntekijän eläkelain (TyEL) tultua voimaan vuonna 2007 Etera voi vakuuttaa kaikkia toimialoja, myös yrittäjiä. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=66760&fn=wkr0001.pdf