TIMO HIETANEN ON NIMITETTY ETERAN VARATOIMITUSJOHTAJAKSI

Keskinäisen Eläkevakuutusyhtiön Eteran hallitus on nimittänyt Eteran varatoimitusjohtajaksi vastuualueenaan asiakkuudet KTM Timo Hietasen (51). Hän aloittaa Eterassa 17.5.

Hietanen siirtyy Eteraan Sampo Pankista, jossa hän on vuodesta 2006 johtanut julkisyhteisöt ja järjestöt –liiketoimintaa ja toiminut johtoryhmän jäsenenä. Vuosina 2004 – 2006 hän on toiminut Valtiokonttorissa kehitysjohtajana, vuosina 1997 – 2004 Nordeassa, muun muassa suurasiakastoiminnossa yksikönjohtajana sekä sitä ennen monissa eri tehtävissä pankkitoimialalla. Timo Hietasen vastuualueena Eterassa ovat asiakkuudet – toiminto. ”Työeläkevakuutus on mielenkiintoinen, muutoksessa oleva toimiala. Markkinat ovat haasteelliset, mutta tarjoavat myös mahdollisuuksia. Kiinnostavana mahdollisuutena on se, että Eteran asiakaskunta on koko Suomen yrityskenttä pienistä suuriin”, Hietanen perustelee.