Etteplan julkaisee tammi-maaliskuun 2015 osavuosikatsauksensa 7.5.2015

ETTEPLAN OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 30.4.2015, KLO 09.30

ETTEPLAN JULKAISEE TAMMI-MAALISKUUN 2015 OSAVUOSIKATSAUKSENSA 7.5.2015

Etteplan Oyj julkaisee tammi-maaliskuun 2015 osavuosikatsauksen torstaina 7.5.2015 noin kello 14.00 Suomen aikaa. Osavuosikatsaus ja siihen liittyvä esitysaineisto ovat julkistamisen jälkeen saatavilla suomeksi ja englanniksi yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.etteplan.com/Investors.

Puhelinkonferenssi ja suora webcast-lähetys

Etteplanin toimitusjohtaja Juha Näkki esittelee yhtiön tammi-maaliskuun 2015 tuloksen englanninkielisessä puhelinkonferenssissa ja suorassa webcast-lähetyksessä 7.5.2015 kello 15.30 alkaen. Esitys on suunnattu analyytikoille ja sijoittajille.

Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla 5-10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua numeroon +358 9 2319 5437, tilaisuuden tunnus on Etteplan2015. Englanninkielisten kysymysten esittäminen toimitusjohtajan alustuksen jälkeen on mahdollista ainoastaan puhelinyhteyden kautta.

Juha Näkin esitystä voi seurata suorana webcast-lähetyksenä Etteplanin kotisivuilla osoitteessa www.etteplan.com/Investors olevan linkin kautta. Suora lähetys alkaa kello 15.30 Suomen aikaa.

Tilaisuuden tallenne on katsottavissa myöhemmin samassa osoitteessa.

Vantaalla 30. huhtikuuta 2015

Outi-Maria Liedes, SVP, HR & Communications, puh. 040 756 9620

Etteplan tuottaa suunnittelupalveluita ja teknisen dokumentoinnin ratkaisuja maailman johtaville valmistavan teollisuuden yrityksille. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2014 Etteplanin liikevaihto oli 131,9 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on lähes
1 900 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa ja Kiinassa. Etteplan on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETT1V.