Etteplan julkaisee tammi-maaliskuun 2018 osavuosikatsauksensa 3.5.2018

ETTEPLAN OYJ, Lehdistötiedote, 26.4.2018, klo 13.00

Etteplan julkaisee tammi-maaliskuun 2018 osavuosikatsauksensa 3.5.2018

Etteplan Oyj julkaisee tammi-maaliskuun 2018 osavuosikatsauksensa torstaina 3.5.2018 noin kello 13.00 Suomen aikaa. Osavuosikatsaus ja siihen liittyvä esitysaineisto ovat julkistamisen jälkeen saatavilla suomeksi ja englanniksi yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.etteplan.com/Investors.

Puhelinkonferenssi ja suora webcast-lähetys

Etteplanin toimitusjohtaja Juha Näkki esittelee yhtiön tammi-maaliskuun 2018 tuloksen englanninkielisessä puhelinkonferenssissa ja suorassa webcast-lähetyksessä 3.5.2018 kello 14.30 alkaen.

Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla 5-10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua numeroon 09 8171 0495; kerro puhelinkonferenssin operaattorille osallistuvasi Etteplan Oyj:n puhelinkonferenssiin. Suomen- ja englanninkielisten kysymysten esittäminen toimitusjohtajan alustuksen jälkeen on mahdollista ainoastaan puhelinkonferenssiyhteyden kautta.

Juha Näkin esitystä voi seurata suorana webcast-lähetyksenä osoitteessa https://www.inderes.fi/videot/etteplan-osavuosikatsaus-q1-2018-webcast-352018-1430. Suora lähetys alkaa kello 14.30 Suomen aikaa. Tilaisuuden tallenne on katsottavissa myöhemmin osoitteessa www.etteplan.com/Investors.

Vantaalla, 26. huhtikuuta 2018

Outi Torniainen, viestintä- ja markkinointijohtaja, puh. 010 307 3302

Etteplan Oyj:n palvelut kattavat teollisuuden laite- ja laitossuunnittelun, sulautettujen järjestelmien ja  IoT:n (esineiden internet) sekä teknisen dokumentoinnin ratkaisut. Asiakkaitamme ovat maailman johtavat valmistavan teollisuuden yritykset. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2017 Etteplanin liikevaihto oli noin 215 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli 2 800 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa ja Kiinassa. Etteplan on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com