Etteplan julkaisee vuoden 2012 tilinpäätöstiedotteen 14.2.2013

ETTEPLAN OYJ PÖRSSITIEDOTE 05.02.2013 KLO 13.00

ETTEPLAN JULKAISEE VUODEN 2012 TILINPÄÄTÖSTIEDOTTEEN 14.2.2013

Etteplan Oyj julkaisee vuoden 2012 tilinpäätöstiedotteen torstaina 14.2.2013 noin klo 14.00 Suomen aikaa. Tilinpäätöstiedote ja esitysaineistot suomeksi ja englanniksi ovat julkistamisen jälkeen saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.etteplan.com/Sijoittajat.

Puhelinkonferenssi ja suora webcast-lähetys

Etteplanin toimitusjohtaja Juha Näkki esittelee yhtiön vuoden 2012 tuloksen englanninkielisessä puhelinkonferenssissa ja suorassa webcast-lähetyksessä 14.2.2013 kello 15.30 alkaen. Esitys on suunnattu analyytikoille ja sijoittajille.

Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla 5-10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua numeroon 09 2319 5437, tilaisuuden tunnus on Etteplan2013. Englanninkielisten kysymysten esittäminen toimitusjohtajan alustuksen jälkeen on mahdollista ainoastaan puhelinyhteyden kautta.

Juha Näkin esitystä voi seurata suorana webcast-lähetyksenä Etteplanin kotisivuilla osoitteessa www.etteplan.com/Sijoittajat olevan linkin kautta. Suora lähetys alkaa kello 15.30 Suomen aikaa.

Tilaisuuden tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa myöhemmin samana päivänä.

Hollolassa 5. helmikuuta 2013

Outi-Maria Liedes, SVP, Communications and Operational Development, puh. 040 756 9620

Etteplan on teollisten laitteistojen suunnitteluun ja teknisen tuoteinformaation ratkaisuihin ja palveluihin erikoistunut asiantuntijayritys. Etteplanin suunnitteluosaaminen ja palvelutuotteet kattavat asiakkaan tuotteiden elinkaaren kaikki vaiheet. Asiakkaamme ovat alansa johtavia globaaleja yrityksiä, jotka toimivat esimerkiksi ajoneuvo-, lentokone- ja puolustusväline-teollisuudessa, sähköntuotannossa ja voimansiirrossa sekä materiaalinkäsittelyssä.

Etteplanilla on laaja osaaminen elektroniikan ja sulautettujen järjestelmien kehittämisessä, automaatio- ja sähkösuunnittelussa, mekaniikkasuunnittelussa ja teknisen tuoteinformaation ratkaisuissa ja palveluissa.

Vuonna 2011 Etteplanin liikevaihto oli 119,4 miljoonaa euroa. Yhtiöllä on tällä hetkellä lähes 1 800 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Kiinassa ja Hollannissa. Etteplan on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETT1V.