Etteplan Oyj: Ingman Group Oy Ab:n Etteplan Oyj:n osakkeista tekemän pakollisen julkisen ostotarjouksen alustava tulos

ETTEPLAN OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 10.10.2013 klo 14.30

ETTEPLAN OYJ: INGMAN GROUP OY AB:N ETTEPLAN OYJ:N OSAKKEISTA TEKEMÄN PAKOLLISEN JULKISEN OSTOTARJOUKSEN ALUSTAVA TULOS

Etteplan Oyj (”Etteplan”) on tänään vastaanottanut Ingman Group Oy Ab:lta (”Ingman Group”) tiedotteen koskien Ingman Groupin Etteplanin osakkeista tehdyn pakollisen julkisen ostotarjouksen alustavaa tulosta.

Tiedotteeseen sisältyvän alustavan tiedon mukaan Ingman Groupin omistus nousee ostotarjouksen toteuttamisen seurauksena noin 66,83 prosenttiin Etteplanin kaikista osakkeista ja äänistä. Ostotarjouksen lopullinen tulos julkistetaan arviolta 14.10.2013.

Hollolassa 10.10.2013

toimitusjohtaja Juha Näkki, puh. 0400 606 372

LIITE: Ingman Group Oy Ab:n tiedote kokonaisuudessaan

Etteplan tuottaa teknisiä suunnittelupalveluita ja tuoteinformaation ratkaisuja maailman johtaville valmistavan teollisuuden yrityksille. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2012 Etteplanin liikevaihto oli 134,5 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli
1 700 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa ja Kiinassa. Etteplan on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETT1V

Yrityksestä

Etteplan Oyj:n palvelut kattavat teollisuuden laite- ja laitossuunnittelun, sulautettujen järjestelmien ja IoT:n (esineiden internet) sekä teknisen dokumentoinnin ratkaisut. Asiakkaitamme ovat maailman johtavat valmistavan teollisuuden yritykset. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa. Vuonna 2016 Etteplanin liikevaihto oli 183,9 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli 2 800 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa ja Kiinassa. Etteplan on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com