ETTEPLAN OYJ:N TOIMITUSJOHTAJA VAIHTUU

ETTEPLAN OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 10.10.2011 KLO 08.15

ETTEPLAN OYJ:N TOIMITUSJOHTAJA VAIHTUU

Etteplan Oyj:n toimitusjohtaja Matti Hyytiäinen siirtyy toisen yhtiön palvelukseen.

Etteplan Oyj:n hallituksen puheenjohtaja Heikki Hornborg: ”Matti Hyytiäisen johdolla yhtiön toiminta on sopeutettu vastaamaan muuttuneita markkinoita. Hänen johtamiskaudellaan olemme myös laajentaneet Etteplanin Kiinan toimintoja merkittävästi”.

Yhtiön hallituksen käynnistämällä uuden toimitusjohtajan valinnalla pyritään toteuttamaan Etteplanin keskeisiä strategisia tavoitteita. Yhtiö on yksi johtavista Pohjoismaisista toimijoista omalla toimialallaan teollisuussuunnittelussa. Tämän hetkinen vahva markkina-asemamme luo kannattavalle kasvulle erinomaiset edellytykset.

Toimitusjohtajan tehtävien joustavan siirtämisen varmistamiseksi on sovittu, että Matti Hyytiäinen jatkaa tarvittaessa tehtävässään yhtiön toimitusjohtajana 31.3.2012 saakka.

Hollolassa, 10.10.2011

hallituksen puheenjohtaja Heikki Hornborg, puh. 0400 873 063

www.etteplan.fi

Etteplan on teollisten laitteistojen suunnitteluun ja teknisen tuoteinformaation ratkaisuihin ja palveluihin erikoistunut asiantuntijayritys. Asiakkaamme ovat alansa johtavia globaaleja yrityksiä, jotka toimivat esimerkiksi ajoneuvo-, lentokone- ja puolustusvälineteollisuudessa, sähkön tuotannossa ja voimansiirrossa sekä materiaalinkäsittelyssä.

Etteplanilla on laaja osaaminen elektroniikan ja sulautettujen järjestelmien kehittämisessä, automaatio- ja sähkösuunnittelussa, mekaniikkasuunnittelussa ja teknisen tuoteinformaation ratkaisuissa ja palveluissa.

Vuonna 2010 Etteplanin liikevaihto oli 104,8 miljoonaa euroa. Yhtiöllä on tällä hetkellä noin 1 600 työntekijää. Etteplan on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETT1V.