Etteplan Oyj:n ylimääräisen yhtiökokouksen päätökset

ETTEPLAN OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 18.11.2013, KLO 14.45

ETTEPLAN OYJ:N YLIMÄÄRÄISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET

Etteplan Oyj:n ylimääräinen yhtiökokous pidettiin 18. marraskuuta 2013 yhtiön toimitiloissa Vantaalla. Kokouksen avasi yhtiön hallituksen varapuheenjohtaja Robert Ingman ja kokouksen puheenjohtajana toimi asianajaja Mika Oksanen.

Ylimääräinen yhtiökokous päätti hallituksen esityksen mukaisesti yhtiöjärjestyksen muuttamisesta siten, että Yhtiön uusi kotipaikka on Vantaa ja pääkonttori sijaitsee Vantaalla. Lisäksi tilintarkastajan valintaa koskevaa 7 §:ää muutettiin siten, että aikaisemman yhden tilintarkastajan sijasta Yhtiölle voidaan valita yhdestä kahteen tilintarkastajaa. Jos tilintarkastajia valitaan kaksi, vähintään toisen tilintarkastajan tulee olla Keskuskauppakamarin hyväksymä tilintarkastusyhteisö.

Ylimääräinen yhtiökokous valitsi hallituksen nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan ehdotuksen mukaisesti hallituksen jäsenen tehtävään uudelleen Tapio Hakakarin, Heikki Hornborgin, Robert Ingmanin, Pertti Nupposen ja Teuvo Rintamäen sekä uutena Leena Saarisen.

Yhtiön toiseksi tilintarkastajaksi valittiin Olli Wesamaa nykyisen KHT-yhteisö PricewaterhouseCoopers Oy:n (päävastuullisena tilintarkastajana KHT Mika Kaarisalo) rinnalle.

Hollolassa, 18.11.2013

Toimitusjohtaja Juha Näkki, puh. 0400 606 372

Etteplan tuottaa teknisiä suunnittelupalveluita ja tuoteinformaation ratkaisuja maailman johtaville valmistavan teollisuuden yrityksille. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2012 Etteplanin liikevaihto oli 134,5 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli
1 700 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa ja Kiinassa. Etteplan on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETT1V.