Etteplanin vuoden 2012 vuosikertomus julkaistu verkossa

ETTEPLAN OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 6.3.2013, KLO 14:00

ETTEPLANIN VUODEN 2012 VUOSIKERTOMUS JULKAISTU VERKOSSA

Etteplan Oyj:n vuoden 2012 vuosikertomus ja tilinpäätös tilikaudelta 1.1.-31.12.2012 on julkaistu pdf-muodossa yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.etteplan.com suomen- ja englanninkielisenä.

Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement). Lisäksi vuosikertomus sisältää liiketoimintakatsauksen.

Hollolassa, 6.3.2013

Outi-Maria Liedes, SVP, Communications and Operational Development, puh. 040 756 9620

Etteplan tuottaa teknisiä suunnittelupalveluita ja tuoteinformaation ratkaisuja maailman johtaville valmistavan teollisuuden yrityksille. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Etteplan kuuluu Pohjoismaiden johtaviin suunnittelutoimistoihin ja sillä on suurin ja vanhin Kiinassa toimiva pohjoismainen suunnittelutoimisto. Etteplanin Kiinan yksiköt tuottavat monipuolisia suunnittelupalveluita asiakkaille, jotka etsivät kustannustehokkaita ja laadukkaita suunnittelu- ja offshoring-palveluita.

Vuonna 2012 Etteplanin liikevaihto oli 134,5 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on lähes
1 800 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa ja Kiinassa. Etteplan on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETT1V.