Selvitys Etteplan Oyj:n hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2012 julkaistu

ETTEPLAN OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 14.2.2013, KLO 17.00

SELVITYS ETTEPLAN OYJ:N HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ 2012 JULKAISTU

Etteplan on julkaissut selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästään 2012 (Corporate Governance Statement) suomeksi ja englanniksi.

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on laadittu Suomen listayhtiöiden hallinnointikoodin (Corporate Governance) 2010 suosituksen 54 mukaisesti. Selvitys on laadittu osana vuosikertomusta 2012, ja se on saatavana myös erillisenä yhtiön internetsivuilta osoitteessa www.etteplan.com kohdassa Sijoittajat sekä tämän tiedotteen liitteenä pdf-muodossa.

Etteplan julkaisee vuoden 2012 koko vuosikertomuksen, joka sisältää myös riskienhallinnan ja vastuullisuuden, viikolla 10/2013.

Hollolassa 14. helmikuuta 2013

Outi-Maria Liedes, SVP, Communications and Operational Development, puh. 040 756 9620

Etteplan on teollisten laitteistojen suunnitteluun ja teknisen tuoteinformaation ratkaisuihin ja palveluihin erikoistunut asiantuntijayritys. Etteplanin suunnitteluosaaminen ja palvelutuotteet kattavat asiakkaan tuotteiden elinkaaren kaikki vaiheet. Asiakkaamme ovat alansa johtavia globaaleja yrityksiä, jotka toimivat esimerkiksi ajoneuvo-, lentokone- ja puolustusväline-teollisuudessa, sähköntuotannossa ja voimansiirrossa sekä materiaalinkäsittelyssä.

Etteplanilla on laaja osaaminen elektroniikan ja sulautettujen järjestelmien kehittämisessä, automaatio- ja sähkösuunnittelussa, mekaniikkasuunnittelussa ja teknisen tuoteinformaation ratkaisuissa ja palveluissa.

Vuonna 2012 Etteplanin liikevaihto oli 134,5 miljoonaa euroa. Yhtiöllä on tällä hetkellä lähes 1 800 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Kiinassa ja Hollannissa. Etteplan on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETT1V.