MOBY SPL aloittaa uuden italialaistyylisen risteilykauden uusitulla Princess Anastasialla

MOBY SPL:n risteilykausi Itämerellä on käynnistynyt uudistetulla m/v Princess Anastasialla. Laiva palaa Pietarin, Helsingin, Tallinnan ja Tukholman väliselle reitille. Princess Anastasia saapui tänään Helsinkiin, josta se tekee kevään ensimmäisen viisumivapaan risteilyn Pietariin.

Eurooppalaisten ammattilaisten uudistama Princess Anastasia on saanut kolme kuukautta kestäneissä kunnostustöissä uuden italialaistyylisen ilmeen Made in Italy -hengessä. Uudistetun laivan myötä Princess Anastasian matkustajat voivat nauttia unohtumattomasta risteilykokemuksesta Itämerellä – Pietarin, Helsingin, Tallinnan ja Tukholman välillä ­– huhtikuun alusta lähtien. Risteilykausi käynnistyi Pietarista huhtikuun 2. päivä.

– Johtavan italialaisen laivayhtiö Mobyn ja St. Peter Linen vuoden 2016 lopulla käynnistynyt menestyksekäs yhteistyö tuo Itämerellä risteileville Princess Anastasian matkustajille venäläis-italialaisen vieraanvaraisuuden, mukavuuden ja tunnelman. Moby tunnetaan huippuluokan risteilyistään ja yhtiön kolme lippulaivaa ovat saaneet Seal of the Quality -tunnustuksen. Moby on valittu myös parhaaksi laivayhtiöksi Italia Travel Awards 2016 -äänestyksessä, kertoo MOBY SPL:n pääjohtaja Alessandro Onorato.

Uudistetun Princess Anastasian ostostarjonnassa on runsaasti italialaisia huipputuotteita ja -merkkejä – vaatteita, kosmetiikkaa, kelloja, koruja ja leluja. Verovapaan ostosalueen lisäksi matkustajat voivat matkan aikana pelata Princess Anastasian kasinolla ja nauttia laivan monista muista palveluista, kuten kylpylästä, kuntosalista, kauneushoidoista, elokuvista, lasten leikkihuoneesta, ravintoloista, baareista ja yökerhosta. Princess Anastasian upeasta showsta vastaa St. Petersburg Music Hall Ballet Theatre.

Risteily Princess Anastasialla tarjoaa myös huippuluokan kulinaarisia elämyksiä. Tarjolla on italialaisen keittiön parhaimmat raaka-aineet ja herkullisia Välimeren alueen ruokia, jotka hemmottelevat ruokaelämyksiä etsiviä matkustajia. Keittiömestari Oreste Romagnolo kuuluisasta italialaisesta kalaravintola Orestorantesta on suunnitellut laivan menun, joka yhdistää modernin ja perinteisen italialaisen keittiön.

Myös Princess Anastasian ulkoinen olemus on uusi. Maailmanluokan italialainen suunnittelija Riccardo Guasco, joka on työskennellyt muun muassa kuuluisan italialaisen viestintäyritys Armando Testan palveluksessa, on suunnitellut laivan uuden ulkoasun ja sen kylkien maalaukset.

Princess Anastasialla on 834 hyttiä ja autokansi, johon mahtuu 580 autoa.

– Pietarin risteilyillä on 72 tunnin viisumivapaus. Nyt Pietarissa on myös

mahdollisuus yöpyä laivalla torstain ja perjantain välinen yö, kertoo MOBY SPL:n johtaja Sergei Kotenev.

Risteilyn Princess Anastasialla voi varata yhtiön suomenkielisiltä tai kansainvälisiltä nettisivuilta: www.stpeterline.com, www.stpeterline.fi, www.stpeterline.de tai matkatoimistosta.

Anna Sorokina, puhelin +7921 393 3875
sähköposti:
press@stpeterline.com

MOBY SPL
ST. PETER LINEn (Kypros) ja MOBY S.p.A:n (Italia) yhteistyö johti MOBY SPL:n perustamiseen joulukuussa 2016. Yhtiö tekee
viisumivapaita risteilyjä Helsingistä Pietariin ja Itämeren risteilyjä uudistetulla m/v Princess Anastasialla. www.stpeterline.com

MOBY SPL:n risteilykausi Itämerellä on käynnistynyt uudistetulla italialaistyylisellä m/v Princess Anastasialla.
Princess Anastasian matkustajat voivat nauttia unohtumattomasta risteilykokemuksesta Itämerellä – Pietarin, Helsingin, Tallinnan ja Tukholman välillä – huhtikuun alusta lähtien.
Pietarin risteilyillä on 72 tunnin viisumivapaus.
MOBY SPL on italialaisen laivayhtiö Mobyn ja St. Peter Linen vuoden 2016 lopulla aloittanut yritys.

Lainaukset

Johtavan italialaisen laivayhtiö Mobyn ja St. Peter Linen vuoden 2016 lopulla käynnistynyt menestyksekäs yhteistyö tuo Itämerellä risteileville Princess Anastasian matkustajille venäläis-italialaisen vieraanvaraisuuden, mukavuuden ja tunnelman. Moby tunnetaan huippuluokan risteilyistään ja yhtiön kolme lippulaivaa ovat saaneet Seal of the Quality -tunnustuksen. Moby on valittu myös parhaaksi laivayhtiöksi Italia Travel Awards 2016 -äänestyksessä.
MOBY SPL:n pääjohtaja Alessandro Onorato
Pietarin risteilyillä on 72 tunnin viisumivapaus. Nyt Pietarissa on myös mahdollisuus yöpyä laivalla torstain ja perjantain välinen yö.
MOBY SPL:n johtaja Sergei Kotenev