Exel Composites Oyj julkaisee liiketoimintakatsauksensa tammi – maaliskuulta 2018 9.5.2018

EXEL COMPOSITES OYJ               SIJOITTAJAUUTINEN               2.5.2018 klo 11:00

Exel Composites Oyj julkaisee liiketoimintakatsauksensa tammi – maaliskuulta 2018 keskiviikkona 9.5.2018 klo 9:00. Tiedotustilaisuus sijoittajille, analyytikoille ja medialle järjestetään samana päivänä klo 12:30 Scandic Hotel Simonkentän Roba-kabinetissa osoitteessa Simonkatu 9, Helsinki. Tiedotustilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Riku Kytömäki.

Lisäksi maanantaina 28.5.2018 järjestetään vierailu Exel Compositesin Mäntyharjun tehtaalle yhtiön osakkeenomistajille. Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan 18.5.2018 mennessä lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen investor@exelcomposites.com.

Vantaalla, 2.5.2018

Exel Composites (www.exelcomposites.com) on johtava komposiittiteknologiayhtiö, joka suunnittelee, valmistaa ja markkinoi komposiittituotteita ja -ratkaisuja vaativiin sovelluksiin. Exel Composites tarjoaa ylivertaisen asiakaskokemuksen jatkuvan innovaation, maailmanluokan operaatioiden sekä pitkäaikaisten kumppanuuksien avulla.

Liiketoiminnan perustana on itse kehitetty komposiittiteknologia, siihen perustuva tuotteisto ja valittujen markkinasegmenttien hallinta vahvalla laatu- ja tuotemerkki-imagolla. Jatkuva uusien sovelluskohteiden etsiminen ja tuotekehitys yhteistyössä asiakkaiden kanssa mahdollistavat yrityksen kasvun. Henkilöstön osaaminen ja korkea teknologian taso ovat avainasemassa Exel Compositesin toiminnassa. Yhtiön osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n listalla.