Exel Composites Oyj:n tulostiedottaminen ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2014

EXEL COMPOSITES OYJ     YHTIÖTIEDOTE                    8.11.2013 klo 8.30

EXEL COMPOSITES OYJ:N TULOSTIEDOTTAMINEN JA VARSINAINEN YHTIÖKOKOUS VUONNA 2014

Exel Composites Oyj:n tulosjulkistamisajankohdat vuonna 2014 ovat seuraavat:

Tilinpäätöstiedote vuodelta 2013: keskiviikko 12.2.2014 noin klo 9
Sähköinen vuosikertomus vuodelta 2013: torstai 6.3.2014
Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu: keskiviikko 7.5.2014 noin klo 9
Osavuosikatsaus tammi-kesäkuu: torstai 24.7.2014 noin klo 10
Osavuosikatsaus tammi-syyskuu: tiistai 4.11.2014 noin klo 9

Exel Composites noudattaa 14 päivän hiljaista aikaa ennen tilinpäätöstiedotteen ja osavuosikatsausten julkistamista. Tuona aikana ei järjestetä sijoittajatapaamisia eikä kommentoida tulosennusteita.

Exel Composites Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään torstaina 27.3.2014 klo 10.30 Kansallissalissa osoitteessa Aleksanterinkatu 44, Helsinki. Yhtiön hallitus julkaisee yhtiökokouskutsun 28.2.2014. Suomen osakeyhtiölain mukaan osakkeenomistaja voi esittää kirjallisen pyynnön yhtiön hallitukselle erityisen asian asettamiseksi seuraavan yhtiökokouksen asialistalle. Pyyntö tulee toimittaa kirjallisesti Exel Composites Oyj:n hallitukselle viimeistään perjantaina 31.1.2014 osoitteeseen Exel Composites Oyj, Yhtiökokous, Mäkituvantie 5, 01510 Vantaa tai sähköpostitse osoitteeseen investor@exelcomposites.com.

Pörssitiedotteet julkaistaan suomeksi ja englanniksi. Ne ovat julkaisemisen jälkeen luettavissa yhtiön verkkopalvelussa osoitteessa www.exelcomposites.com.

Vantaalla 8.11.2013

EXEL COMPOSITES OYJ

Vesa Korpimies

Toimitusjohtaja Vesa Korpimies, Exel Composites Oyj,
puh. 050 590 6754 tai email vesa.korpimies@exelcomposites.com
Talous- ja hallintojohtaja Ilkka Silvanto, Exel Composites Oyj, puh. 050 598 9553 tai email ilkka.silvanto@exelcomposites.com

NASDAQ OMX Helsinki Oy

EXEL COMPOSITES LYHYESTI
Exel Composites (www.exelcomposites.com) on teknologiayhtiö, joka suunnittelee, valmistaa ja markkinoi komposiittisia profiileja ja putkia teollisiin sovelluksiin. Konserni on maailman johtava komposiittiprofiilien valmistaja ja se keskittyy toiminnassaan kasvaviin, kapeisiin markkinasegmentteihin.

Liiketoiminnan perustana on itse kehitetty komposiittiteknologia, siihen perustuva tuotteisto ja valittujen markkinasegmenttien hallinta vahvalla laatu- ja tuotemerkki-imagolla. Jatkuva uusien sovelluskohteiden etsiminen ja tuotekehitys yhteistyössä asiakkaiden kanssa mahdollistavat yrityksen kasvun. Henkilöstön osaaminen ja korkea teknologian taso ovat avainasemassa Exel Compositesin toiminnassa.

Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n listalla Small Cap –ryhmässä.