Exide päivittää erityisesti vapaa-ajan ajoneuvojen ja veneiden akkuvalikoimaa

Exide Technologies, akkujen ja energianvarastointiratkaisujen johtava globaali toimittaja päivittää nyt tuntuvasti suosittua vapaa-ajan ajoneuvojen ja veneiden akkuvalikoimaansa. Uudella akkuvalikoimalla on ensimmäisenä markkinoilla sekä englantilaisen alajärjestön National Caravan Councilin (NCC) sertifiointi että  maailman johtavan luokituslaitoksen DNV-GL:n hyväksyntä AGM- GEL-akuille.
Akut tulevat markkinoille kauden alkaessa kysynnän ja tarpeen ollessa suurin.

– Kauden uudet tuotteet on kehitetty selkeyttämään informaatiota ja lisäämään kuluttajasitoutumista. Akkuja on saatavana vaaleissa värisävyissä, ja hopea vastakkaisvärinä korostaa AGM- ja GEL-teknologioiden laatustatusta. Uudet ikonit ilmaisevat, missä ajoneuvotyypeissä akkuja voi käyttää, jolloin kuluttajat voivat olla varmoja siitä, että he ovat valinneet juuri tarpeidensa mukaisen akun, sanoo Tor Enlid, Marketing Manager, Exide Technologies Nordic.

Uuteen valikoimaan kuuluvat Exide Start, Start AGM, Dual, Dual AGM, Equipment ja Equipment GEL. Start ja Start AGM ovat käynnistysakkuja. Dual ja Dual AGM on kehitetty kattamaan koko energiantarve yhdestä akkupankista. Equipment ja Equipment GEL on oikea ratkaisu käytettäessä energiaa vaativia sähkölaitteita. AGM ja GEL ovat erittäin turvallisia venttiiliohjattuja akkuja, joissa happo ei ole vapaana. Uusi valikoima on jo markkinoilla, ihanteellinen tilanne kuluttajille, jotka harkitsevat akun hankintaa, ennen kuin kausi pääsee todella vauhtiin.

Exide valmistaa alkuperäisakkuja useille suurille veneiden, asuntovaunujen ja matkailuvaunujen valmistajille ja on markkinoiden johtava luotettavien ja käyttövarmojen laatutuotteiden toimittaja. AGM- ja GEL-akkujen jälkimarkkinavalikoimalla on
DNV-GL-sertifiointi. Tämä veneilytuotteiden korkein hyväksyntäluokitus merkitsee, että akut ovat varmoja ja luotettavia vesillä liikuttaessa. Uudella valikoimalla on myös National Caravan Council (NCC) -sertifiointi. NCC on asuntovaunujen ja matkailuvaunujen valmistajien tunnustama auktoriteetti. Jälleenmyyjille hyväksyntä ja sertifiointi korostavat osaltaan myyjien asiantuntemusta ja osoittavat, että he toimittavat pitkäikäisiä laatutuotteita.

Uusissa etiketeissä oleva QR-koodi ohjaa loppukäyttäjät ja alan asiantuntijat kännykälle sovitetulle tuotesivulle osoitteessa exide.info, josta 1öytyy lisätietoa ja varmistus siitä, että akkuvalinta on oikea. Exiden uusi työkalu, joka auttaa löytämään oikean akun, tulee pian markkinoille. Työkalussa on hakutoiminto vapaa-ajan ajoneuvoille ja veneille, joissa akut voi valita energiantarpeen, sähköisen kokoonpanon ja käyttöolosuhteiden perusteella. Toiminto laskee myös energiavaatimukset, mikäli ne eivät vielä ole tiedossa.

Lisätietoja:

Tor Enlid, Marketing Manager hos Exide Technologies Nordic, puh. +46 (0)706- 37 07 63, E-mail: tor.enlid@eu.exide.com
www.exide.fi

Exide Technologies (www.exide.com) on globaali yritys, joka toimittaa energianvarastointiratkaisuja, akkuja sekä niihin liittyviä varusteita ja palveluja, kuljetusalalle ja teollisuusyrityksille. Yli 80 maasta hankkimallaan lähes 130 vuoden alan kokemuksella Exide valmistaa ja kierrättää laajaa tuotevalikoimaa, mm. akkuja kaikentyyppisiin ajoneuvoihin.

Avainsanat: