MUISTUTUSKUTSU: Anders Borg 8.3. Fokus2016 Courage, Risks & Growth -seminaarin pääpuhujana – ilmoittaudu viim. 7.8.

EY:n ja Ilmarisen Fokus2016 -seminaarissa kuullaan tänäkin vuonna huippujohtajien kokemuksia ja näkemyksiä – nyt aiheesta Rohkeus, riskit ja kasvu. Pääpuhuja Anders Borg analysoi mm. Suomen nykytaloustilannetta. Ilpo Kokkila jatkaa teemasta puheenvuorossaan Yrittäjänä Suomessa.

Kuinka valita oikeat riskit suhteessa kasvumahdollisuuksiin? Mihin tulisi investoida ja mihin ei? Pitäisikö panostaa portfolion tai liiketoimin­nan laajentamiseen ulkomaille, yritysostoon, teknologiaan, henkilöstöön vai tuotekehitykseen? Näitä kysymyksiä yritysjohto pohtii. Kasvua ei ole ilman riskiä. Tervetuloa kuulemaan puheenvuoroja ja paneelikeskustelua!

Tilaisuus: Fokus2016 Courage, Risks & Growth -seminaari

Aika: Tiistai 8.3.2016 klo 8-11.45

Paikka: EY, Alvar Aallon katu 5 C, Helsinki
Ilmoittautuminen: 7.3.2016 klo 12 mennessä EY:n viestintäpäällikkö Katriina Purolle:
katriina.puro@fi.ey.com, puh. 0400 791 537 - mahdolliset haastattelupyynnöt ilmoittautumisen yhteydessä

Ohjelma:

8.00 Ilmoittautuminen ja aamiainen

8.30 Tervetuloa

Jaakko Hirvola, toimitusjohtaja, EY

Timo Ritakallio, toimitusjohtaja, Ilmarinen

Courage, Risks & Growth - Case Finland: Anders Borg, Advisor, Nordic Investment Banking, Citi

Yrittäjänä Suomessa: Ilpo Kokkila, hallituksen puheenjohtaja, SRV Yhtiöt ja Pontos

Kahvitauko

10.45 Paneelikeskustelu: Rohkeus strategiassa - kuinka olla ainutlaatuinen globaalissa taloudessa?

Puheenjohtajina Jaakko Hirvola, toimitusjohtaja, EY ja Lasse Laurio, Partner, EY

Panelistit:

Teresa Kemppi-Vasama, hallituksen puheenjohtaja, Kemppi

Jukka Kurttila, toimitusjohtaja, Finlayson

Kati Levoranta, toimitusjohtaja (1.1.2016 alkaen), Rovio Entertainment

Pekka Puustinen, kehitysjohtaja, Ilmarinen

Lämpimästi tervetuloa!

Jaakko Hirvola ja Timo Ritakallio

EY on globaali tilintarkastuksen, verotuksen ja yritysjärjestelyiden asiantuntija ja liikkeenjohdon konsultti, joka tarjoaa Suomessa lisäksi liikejuridiikan palveluita. Näkemyksemme ja korkealaatuiset palvelumme vahvistavat luottamusta pääomamarkkinoiden ja talouden toimintaan kaikkialla maailmassa. Kasvatamme huippuosaajia, joiden yhteistyöllä lunastamme lupauksemme ja rakennamme parempaa työ- ja liike-elämää sekä toimivampaa maailmaa asiakkaillemme, omalle henkilöstöllemme ja yhteisöille, joissa toimimme. Lisätietoja löydät internetistä www.ey.com/fi. Voit myös seurata meitä Twitterissä: @EY_Suomi.