Favoptic lanseeraa oman piilolinssimerkin

24 maj, 2012

Favoptic 1-Day Moist – uusimman sukupolven piilolinssit edullisimpaan hintaan.
Favoptic, johtava silmälasien nettikauppa, esittelee kolme uutta piilolinssimallia pohjoismaisille markkinoille.

– Kilpailuvalttejamme ovat sekä linssien korkea laatu että niiden hinta, sanoo Carl Erik Eriksson, Favopticin toimitusjohtaja.
– Favoptic 1-Day Moist on ehdottomasti markkinoiden edullisin High-Tech –linssi.

Favoptic, joka viime vuonna juhli kymmenettä toimintavuottaan silmälasien nettikauppana, lanseeraa nyt oman piilolinssimerkin sekä kolme uutta linssimallia Ruotsin ja Pohjoismaiden markkinoille.

Favopticin uudet linssit: Favoptic 1- Day Moist, Favoptic Monthly Moist sekä arkimalli Favoptic 1-Day, on kehitetty vastaamaan ”tulevaisuuden” linssivaatimuksia. Mutta edullisuus on kuitenkin asiakkaiden kannalta se tärkein tekijä, Carl Erik Eriksson uskoo.

– Piilolinssien kuukausikustannukset ovat monille suuri menoerä. Me haluamme tehdä piilolinssien käytöstä edullisempaa. Favopticin päämääränä on siis markkinoida uusinta ja parasta linssiteknologiaa erityisen houkuttelevaan hintaan.

Favopticilla ei muista optikkoliikkeistä poiketen ole kalliita liiketiloja, myymälähenkilökuntaa tai väliportaita.

– Ostamme tuotteita suurilla volyymeilla ja voimme näin ollen painaa hinnat alas, Carl Erik Eriksson toteaa.

Kaikissa Favopticin uusissa linsseissä on erikoissuunnitellut pakkaukset, joissa linssit voidaan kätevästi postittaa asiakkaalle ja toimittaa suoraan postiluukun kautta.

Favoptic myy myös jatkossa edulliseen hintaan muidenkin valmistajien kuten Johnson & Johnsonin, Ciba Visionin ja Bausch & Lombin piilolinssejä.

Lisätietoja:
Carl Erik Eriksson, toimitusjohtaja, Favoptic,
S-posti: carl.erik@favoptic.com
Puhelin: + 46 707 77 09 10.

Tietoa Favopticista:
Favoptic, joka perustettiin 11 vuotta sitten, alkoi ensimmäisenä maailmassa myydä silmälaseja netissä. Favopticilla on satoja tuhansia asiakkaita Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Tanskassa ja Saksassa. Nykyaikaisella digitaalitekniikalla linssien hionnassa voidaan entistä tarkemmin ja paremmin huomioida asiakkaiden yksillölliset vaatimukset. Kun silmälasit ovat valmiit, ne lähetetään postitse tilaajalle. Koska silmälasit toimitetaan asiakkaalle suoraan ilman väliportaita, Favopticin tuotteiden ei tarvitse maksaa enempää.

Vuonna 2011 Favoptic aloitti piilolinssien myynnin. Nyt Favoptic lanseeraa myös oman piilolinssimerkin.

Katso myös www. favoptic.fi

Avainsanat: