Suomi voittoon sinivalkoisten kehysten voimalla

Vancouverin talvikisojen kunniaksi Favoptic esittelee sinivalkoisen kehysmallin, jotka on suunniteltu erityisesti Suomen kannattajien lisävarusteeksi. Voitontahtoa nostattavat Personal Print silmälasit linsseineen toimitetaan kotiin parissa päivässä.

Favoptic Personal Print –palvelun avulla jokainen voi suunnitella itse omat silmälasinkehyksensä. Ja nyt Vancouverin talvikisojen alkaessa saattaa olla sopiva hetki hankkia uudet silmälasit sinivalkoisella kehyksellä. Kuten Favopticin normaaliin toimintatapaan kuuluu, asiakas voi ilman kustannuksia lainata sovituskehyksiä kotiin kokeiltavaksi. Kokonaishinta itse designatuille silmälaseille on 49 euroa, sisältäen kehykset, omilla vahvuuksilla hiotut linssit sekä postikulut. Favoptic on jo l‰hes kymmenen vuoden ajan myynyt silm‰laseja netiss‰. Edulliset hinnat, korkea laatu ja asioimisen helppous ovat tekijˆit‰, joiden ansiosta yrityksest‰ on kehittynyt vahva haastaja eritt‰in kilpailluilla silm‰lasimarkkinoilla. www.favoptic.fi

Avainsanat:

Yrityksestä

Favoptic Favopticin perusti vuonna 2001 sen nykyinen toimitusjohtaja Carl Erik Eriksson, joka on varsinaiselta koulutukseltaan lastenkirurgi. Yrityksen liikeideana on myydä silmälaseja edulliseen hintaan netin kautta, ilman väliportaita kuten tukkureita tai optikkoliikkeitä. Favopticin toimintatapaan kuuluu, että asiakkaat voivat maksutta lainata ovituskehyksiä kotiin kokeiltavaksi. Konseptissa on lisäksi oleellista, että asiakkaan ei tarvitse maksaa tuotteita tilauksen yhteydessä, vaan vasta sen jälkeen kun hän on saanut silmälasinsa ja todennut olevansa niihin tyytyväinen. Favopticilla on satoja tuhansia asiakkaita uotsissa, Norjassa, Suomessa sekä Tanskassa. Lisäksi yritys on laajentamassa voimakkaasti toimintaansa Saksassa. www.favotic.fi Favoptic homepage: www.favoptic.com. http://www.favoptic.com/press/