Fazer erbjuder möjlighet till personliga Kismet-omslag

Kismet hjälper återigen finländarna att uttrycka sina känslor för varandra. I höst får över tusen lyckliga vinnare sin favoritbild tryckt på Kismet-omslaget. Du kan delta i kampanjen från början av september till slutet av november med en kod som finns angiven på Kismet-omslaget.

Kismet har redan i många år hjälpt oss något stela och reserverade finländare att uttrycka våra känslor för varandra. Kismets slogan är Så gott, nu får man det sagt.

I höst erbjuder Fazer finländarna möjlighet att komponera personliga, unika Kismet-omslag. Vem som helst kan delta i kampanjen genom att använda en kod som finns angiven på Kismet-omslaget. Över 1 000 lyckliga vinnare får sin bild tryckt på ett riktigt Kismet-omslag!

”Detta är första gången som en konfektyrprodukt i Finland ger konsumenterna möjlighet att anpassa omslaget efter egna önskemål utan att det kostar mer än produkten själv. En egen bild gör finländarnas favoritchokladvåffla unik för var och en”, säger Annukka Storm, ansvarig för varumärket Kismet på Fazer Konfektyr.

Fazer hoppas särskilt att konsumenterna ska skicka in och dela kompisbilder. Med ett unikt Kismet-omslag kan du berätta för dina vänner hur mycket de betyder för dig.

”Vänner är viktiga. Positiva hälsningar, bilder och ord i vardagen har stor betydelse. Att komma ihåg en vän är att verkligen bry sig”, säger Storm.

Kika in i Kismet-omslaget och delta!

Du kan delta i kampanjen genom att med den kod som finns på Kismet-omslaget logga in på http://fazer.fi/kismetkaverikuva. Du får en Kismet-kod genom att under kampanjtiden köpa en Kismet-kampanjprodukt.

Alla som deltar i kampanjen får sin unika Kismet-kompisbild i digitalt format och kan sedan skicka den till sin kompis eller dela den på sociala medier.

De över tusen lyckliga vinnarna som får sin bild tryckt på ett äkta Kismet-omslag får veta att de har vunnit omedelbart när de har matat in koden. Priserna – läckra Kismet försedda med kompisbilden – skickas till vinnarna per post.

De kodförsedda Kismet-chokladvåfflorna lanseras i butikerna i början av september och kampanjen pågår till slutet av november.

#Kismetkaverikuva

Annukka Storm, Senior Brand Manager, tfn +358 40 532 5771
Liisa Eerola, kommunikationsdirektör, Fazer Konfektyr, tfn +358 44 710 8860

Medietelefon tfn +358 40 668 29 98, vardagar kl. 8–16 eller media@fazer.com

Fazer är ett internationellt familjeägt företag som erbjuder bageri-, konfektyr-, kex- och spannmålsprodukter, mjölkfria produkter, vegetabiliska måltider och on-the-go-mat och -drycker samt måltids- och cafétjänster av hög kvalitet. Fazers mission är Mat med mening Koncernen har verksamhet i åtta länder och exporterar till cirka 40 länder. Fazers framgång har sedan etableringen 1891 grundats på bästa kvalitet i produkter och tjänster, populära varumärken, engagerade och kunniga medarbetare samt företagets ansvarsfulla sätt att arbeta. Fazer-koncernens omsättning 2017 uppgick till 1,6 miljarder euro och antalet anställda till närmare 15000. Fazers verksamhet följer etiska principer som baserar sig på koncernens värderingar och FN:s Global Compact.

Vi skapar smakupplevelser