Brendan Harris lopettaa Fazerilla

Fazer Lifestyle Foods -liiketoiminta-alueen toimitusjohtaja ja Fazer-konsernin johtoryhmän jäsen Brendan Harris on ilmoittanut jättävänsä Fazerin.

Fazer Lifestyle Foodsin talousjohtaja Neil Gregory toimii tästä päivästä lukien Fazer Lifestyle Foodsin väliaikaisena toimitusjohtajana. Brendan Harris toimii Neil Gregoryn neuvonantajana.

Prosessi Brendan Harrisin seuraajan nimittämiseksi on aloitettu.

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerin missio on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää