Ensimmäinen Tastory-ravintola Suomeen

Join a tasty story! Fazer Food Services on lanseerannut uuden pohjoismaisen ravintolabrändin, joka tarjoaa herkullista ruokaa ja henkilökohtaista palvelua. Tastory on sanaleikki, joka koostuu kahdesta englanninkielisestä sanasta: Taste + Story. Ensimmäinen Tastory avautui 6.8. Espoon Leppävaaraan.

Tastory tarjoaa modernin ja viihtyisän ruokailu- ja kahvilaympäristön, jossa lounasta, kahvia ja paikan päällä tehtyjä deli-tuotteita saa ostettua koko työpäivän ajan. Päivän kohokohta on runsas lounaspöytä, jossa innovatiivinen, kokeileva ja ennen kaikkea maistuva ruoka on keskiössä. Tastoryssa suositaan tuoreita, raikkaita ja sesonginmukaisia raaka-aineita. Lounas koostuu suussasulavan herkullisista ja innovatiivisista kasvisaterioista, joita voit halutessasi yhdistellä eri kastikkeiden tai laadukkaiden kala- ja lihavaihtoehtojen kanssa.

”Tastory on suunnattu kaikille, jotka arjen kiireessä tahtovat eritoten lounashetkeltään hieman enemmän; kohtaamisia, ruokaravintolan fiilistä ja trendikkään mutkatonta miljöötä. Arjen ruokailun muutos on maanlaajuisesti murroksessa ja uskomme Tastoryn tarjoavan erinomaisen mahdollisuuden kokea juuri näitä uusia muotoja. Kokeileva keittiö, hyvinvointia tukevat raaka-aineet ja kohdennettu asiakaspalvelu ovat keskiössä Tastoryn olemusta”, kertoo asiakkuusjohtaja Kristiina Ramirez Fazer Food Services Suomesta.

Tastoryn konsepti on pohjoismainen, ja kaksi aiempaa Tastory-ravintolaa sijaitsevat Ruotsissa. Tastoryn tavoitteena on tarjota vastustamattoman hyvää ruokaa miellyttävässä ympäristössä päivän kaikissa tilanteissa. Oli se sitten take away -aamiainen, lounas työkavereiden kanssa, rentouttava kahvitauko tai iltapäivän pick-me-up -välipala – Tastorysta saa täydellisen hengähdyshetken, juuri itselle sopivaan aikaan.

Yksi kolmesta palvelubrändistä

Tastory on yksi Fazer Food Servicesin kolmesta palvelubrändistä. Fazer Food Services aloitti mittavan brändiuudistuksen viime vuonna. Fazer Food & Co on uudenlainen ravintola, joka päivittää arjen ruokailupalvelut vastaamaan nykypäivän muuttuvia tarpeita. Amica on ruokaystävä läpi elämän. Koululaisten, ikääntyvien ja hoivapalveluiden ruokailuun keskittyvät Amica-ravintolat pyrkivät tarjoamaan paikallisesti tuotettua, ravitsevaa ja herkullista ruokaa.

Fazerilla on ympäri Suomen noin 600 ravintolaa, jotka uudistuvat asteittain. Merkittävän uudistuksen taustalla on paljon tutkimusta tämän päivän ihmisten tarpeista. Odotukset ruokaa kohtaan ovat muutoksessa kaikissa ikäryhmissä. Haluamme edelläkävijänä vaikuttaa siihen, mitä ja miten suomalaiset syövät arjessa – onhan ruoka ja ravitsemus yksi arkemme tärkeimmistä asioista.

6.8. avattu Tastory on Suomen ensimmäinen – tule siis kokemaan jotain Suomen ravintolamaailmassa aivan uutta!

Yhteystiedot:

Tastory Q4A

Quartetto Business Park

Linnoitustie 4, 02600 Espoo

www.tastory.fi
Avoinna ma-pe klo 8-15

Kristiina Ramirez, Asiakkuusjohtaja, Concession-asiakkuudet

Fazer Food Services Oy

etunimi.sukunimi@fazer.com

puh. 044 711 9564

Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8–16, puh. 040 668 2998, media@fazer.com

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerin missio on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää