Fazer inspiroi nauttimaan Farmari-messuilla

Ennen juhannusta järjestettävä Farmari-maatalousnäyttely (14. - 17.6.) on yksi Suomen suurimmista yleisötapahtumista. Fazer Food Services vastaa tapahtuman makuelämyksistä tarjoten trendikästä messuruokaa pienestä purtavasta hyvään, terveelliseen lounaaseen. Näyttelyalueen ravintoloiden ja kahviloiden konsepteissa painotetaan kotimaisuutta ja suositaan paikallisia raaka-aineita.

Fazer Food Services tarjoaa Farmarissa messuherkkuja moneen makuun ja inspiroi nauttimaan messuelämyksestä. Tapahtuma-alueella on tarjolla monipuolisesti ruokapalveluita: kahviloita, grillipisteitä ja perinteisempää lounasruokaa.

”On mahtavaa olla osa merkittävää tapahtumaa ja inspiroida ruoan kautta nauttimaan messupäivistä. Meillä on vahvaa kokemusta suurista tapahtumista kuten Lahti2017-kisoista ja Kaustisen kansanmusiikkijuhlista. Ruuan suunnittelussa on ollut mukana olympiakultaa voittaneen Fazer Culinary Teamin keittiömestareita ja heitä voi nähdä Farmarissa myös paikan päällä”, kertoo asiakkuusjohtaja Kristiina Ramirez Fazer Food Services Suomesta.

Areenan uudessa ravintolassa nautitaan bistrotyyppisiä annoksia kuten rotukarja-, lohi- ja nyhtökauraburgereita. Myös kasvisruoan suosio on huomioitu näyttelyssä, ja tarjolla onkin kaikissa pisteissä herkullisia uudenlaisia kasvisvaihtoehtoja. Kenttäalueella on nautittavissa muun muassa perinteistä Farmarimakkaraa, paikallisleipomon kaura-sipulisämpylään täytettyjä hodareita sekä possutikkareita.

”Näyttelyalueen ravintoloiden ja kahviloiden konsepteissa painotetaan kotimaisuutta ja suositaan paikallisia raaka-aineita. Mukana on kymmenkunta paikallista toimittajaa ja lisäksi meillä on isompia pitkäaikaisia toimittajia Pohjanmaalta, joilla on luonnollisesti rooli tapahtuman makuelämysten onnistumisessa”, kertoo Ramirez.

Maatalousnäyttelyyn rekrytoitiin paikallisesti osaajia ja Fazerin tiimissä työskentelee tapahtuman ajan noin 150 henkeä.

Lisätietoja antavat
asiakkuusjohtaja Kristiina Ramirez, Fazer Food Services Suomi p. 044 711 9564
Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8.00–16.00 p. 040 668 2998
sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com
www.kokouksetjajuhlat.fi

#fazerfoodservices #suomalaistahyvää #fazerculinaryteam

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan.. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää

Avainsanat: