Fazerin herkulliset leipä- ja leivontauutuudet kesälle 2017

Leipominen on intohimomme ja haluamme tarjota suomalaisille markkinoiden maukkaimmat leipäuutuudet. Toukokuussa kauppoihin saapuvat uutuudet on leivottu Suomessa kotimaisesta viljasta, ja niissä on mukana reilusti erilaisia siemeniä ja ripotteita. Suomi täyttää 100 vuotta ja Fazer RuisSata ja KauraSata ovat juhlavuoden itseoikeutettuja nimikkoleipiä, jotka on leivottu 100 %:sta täysjyvärukiista ja-kaurasta. Tutustu tuoreisiin uutuuksiimme, nauti niiden mausta ja hyvää tekevistä ominaisuuksista.

Uutuudet kaupoissa toukokuun alusta lähtien.

Fazer Paahto Ruis & Unikonsiemen 360 g

Kesän uutuus on runsaskuituinen, kuitua 8,4 %. Leivän viljasta 52 % on suomalaista täysjyväruista. Terveellinen ja rouheinen rukiin ja unikonsiementen ansiosta pienille talouksille sopiva pakkauskoko, 360 g.

Pakasteuutuudet

Fazer Bake it Easy Kanelitäytetty pullataikinarulla 10 x 460 g
Fazer Bake it Easy Vaniljatäytetty pullataikinarulla 10 x 430 g
Fazer Bake it Easy Suklaatäytetty voitaikinarulla 10 x 430 g
Fazer Bake it Easy Kinuskitäytetty voitaikinarulla 10 x 460 g

Yksi taikina, monta ideaa. Uuden ajan kotileipurille helppoa ja inspiroivaa leipomista. Fazerin uudet taikinarullat ovat käteviä ja makujakin täytteissä löytyy 4 erilaista: kaneli, vanilja, suklaa ja kinuski.

Näiden avulla onnistuu monipuoliset ja herkulliset tarjoilut vaivatta. Pakkauksissa on runsaasti reseptejä mukana. Katso reseptejä myös fazer.fi/kotonatehty.

Fazer Karpaloinen Sadonkorjuuleipä 9 x 490 g

Mehevä ja rapeakuorinen herkutteluleipä, jossa karpalot, omena ja runsaat terveelliset siemenet (auringonkukka, pellava) sekä kaura tuovat ihanaa rouheisuutta ja erinomaisen maun.

Fazer RuisSata nappi 80 x 50 g

Maukas ja runsaskuituinen, valmiiksi halkaistu ruisnappi, joka on kotimaista 100 % ruista.

Fazer KauraSata nappi 80 x 50 g

Kauranappi, jossa on kotimaista 100 % kauraa. Lisäksi napit ovat laktoosittomia, maidottomia, runsaskuituisia sekä niissä on vähemmän suolaa.

Molemmilla napeilla on Sydänmerkki. Sydänmerkki-tuote on tuoteryhmässään parempi valinta suolan määrän ja rasvan laadun ja määrän suhteen.

Molemmat ovat SUOMI100 –teeman tuotteita.

Fazer Jyväinen Kaurapiirakka 84 x 37 g

Tutun riisipiirakan rinnalle todellinen uutuus, terveellinen ja maukas jyväinen kaurapiirakka. Siinä riisitäyte on korvattu kauratäytteellä, jossa mukana jyviä ja siemeniä. Leivottu Suomessa kotimaisesta viljasta.

Fazer Ciabatta idätetyistä jyvistä 32 x 75 g

Herkutteluleipä, jossa terveellisiä ja trendikkäitä idätettyjä rukiinjyviä (6 %) sekä täyteläistä makua taikinajuuresta. Mehevän ilmava sisus ja vahva rapea kuori.

Lisätietoja

Pakasteleivät ja Fazer Jyväinen Kaurapiirakka: Senior Brand and Portfolio Manager, Thomas Sainio, Fazer Leipomot Suomi, puh. 040 679 1099

Fazer, makeat leivonnaiset: Senior Brand and Portfolio Manager, Sini Lilja, Fazer Leipomot Suomi, puh. 040 827 9167

Fazer-tuotteet: Senior Brand and Portfolio Manager, Kati Ijäs, Fazer Leipomot Suomi, puh. 040 581 8444

Tiedottaja Taina Lampela-Helin, Fazer-konserni, puh. 040 6684600
etunimi.sukunimi@fazer.com

Painokelpoiset tuotekuvat

www.fazergroup.com/pictures,”Media_Press”,”Bread novelties, Summer 2017”

viestintäkoordinaattori Minnamari Mattila, p. 046 851 3552

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli yli 1,5 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää