Fazerin herkulliset makeisuutuudet kauppoihin syyskuussa

Karl Fazer Travel -sarjan uutuus Orange Sparkle & Fizz, maku Miamin auringon alta, houkuttelee makeisosastolle syyskuun alusta alkaen. Samaan aikaan Fazer Lakritsi kohtaa Suomen suosituimman suklaan, ja siitä syntyy jotain vastustamatonta. Karl Fazer ja Fazerin Sininen ovat mukana juhlimassa 100-vuotiasta Suomea tunteiden tulkkina. Sokerimakeisiin lanseerataan täydellinen sekoitus kaikille juhlijoille, Remix Bilemix. Monen kotileipurinkin suosikkituote Omar saa uudenlaisen pakkauksen myötä uuden designin. Kismet-pakkauspromootio saa jatkoa, ja sanomme Kismetillä jälleen monia tärkeitä asioita.

Karl Fazer Travel Orange Sparkle & Fizz (Miami) 130g

Uusi Karl Fazer Travel Miami tuo kesän syksyn keskelle. Jännittävä uutuusmaku yhdistää appelsiininmakuisen maitosuklaan ja poksahtelevat karkkirakeet.

Fazerin Sininen, pieni pala Suomea

Suomalaisten rakastama Fazerin Sininen on Suomen ikonisin brändi ja yhtä tärkeä osa suomalaista identiteettiä kuin sauna, järvet, ruisleipä tai salmiakki. Suomen juhlavuoden kunniaksi Fazerin Sininen pukee ylleen juhlavuoden kääreen tekstillä Pieni pala Suomea. Fazer on itsenäisyyden juhlavuoden virallinen yhteistyökumppani.

Fazer Lakritsi Chocolate and Liquorice 140g

Kun lakritsi kohtaa Fazerin suklaan, syntyy jotain vastustamatonta. Pehmeä Fazer Lakritsi on saanut suklaakuorrutuksen Fazerin maitosuklaasta. Kauan odotettu uutuus, jossa kaksi Fazerin herkkua kohtaavat.

Remix Bilemix 550g

Remix Bilemix sisältää parhaimmat ja suosituimmat Remix-karkit, jaettavaksi perheen tai ystävien kanssa. Remix Bilemix kannustaa juhlaan ja juhlimiseen sekä jatkaa Makeinta on Vapaus -konseptia teemapusseilla.

Kismet-pakkauspromootio saa jatkoa

Jos et ole muistanut tai rohjennut sanoa kiitos, nyt se on helppoa. Kismet auttaa ja toimii esimerkkinä. Kiitos saa kaveriksi uusia tärkeitä sanoja: anteeksi, ole hyvä ja ”tyhjä kortti”, johon voi kirjoittaa oman viestin.

Omar 220 g

Omar on ihanan pehmeä, ainutlaatuinen kermatoffee, joka löytyy nyt seisovassa pussissa uudistetulla ilmeellä. Myös kääre on uusittu: tiivis yksittäispakkaus säilyttää toffeen tuoreuden. Tuotteen resepti on kuitenkin säilynyt ennallaan. Omar on suosittu ainesosa myös herkullisissa leivonnaisissa. Kaksi muutakin klassikkotuotetta, Pihlaja ja Fazerin Parhain, saavat uuden designin.

Karl Fazer suklaalevyt ja -patukat: Senior Brand Manager Rasmus Bange,
Fazer Makeiset, puh. 050 303 2849

Fazer Lakritsi: Senior Brand Manager Soile Motsakov-Nykopp, puh. 040 833 2719
Kismet, Suffeli, Susu, Fazerina, Pätkis, DaCapo, Jim, Fami, American, Avec: Senior Brand Manager Annukka Storm, Fazer Makeiset, puh. 040 532 5771
Re-Mix, Ässät, Pantteri, Tutti Frutti : Senior Brand Manager Anne Repo, Fazer Makeiset,
puh. 040 533 0452
Marianne, Omar, Pihlaja, Parhain, Marmeladi, Eucalyptus, Lontoon, Tyrkisk Peber, Angry Birds, Moomin: Senior Brand Manager Susanna Brummer, Fazer Makeiset, puh. 040 742 9495
Director, Confectionery Communications & Group Partnerships, Liisa Eerola, Fazer-konserni, puh. 044 710 8860
etunimi.sukunimi@fazer.com

Painokelpoiset tuotekuvat

www.fazergroup.com/picture, ”Media_Press”, ”Candy novelties Autumn 2017”

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan.. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää