Kismet auttaa ihmisiä löytämään suomalaisten tuntemattomia auttajia – kiitä Kismetillä

Kismet käynnistää loppuvuoden juhlakauden rohkaisemalla suomalaisia sanomaan tärkeän sanan ”kiitos”. Sano se Kismetillä.

Kiitos-tekstillä varustetut Kismet –suklaavohvelit tulevat kauppoihin täydentämään jo kesällä lanseerattua ”Sano se Kismetillä” –pakkaussarjaa johon kuuluvat ”Omalle Murulle”, Ilopillerille”, ”Parhaalle Kaverille”, ”Ihanuudelle”, ”Hyvälle Tyypille” ja ”Tykkään Susta”–teksteillä varustetut patukkakääreet.

Lisäksi kannustamme kampanjassamme ihmisiä kertomaan tarinoita hetkistä, jolloin tuntemattomaksi jäänyt auttaja on pelastanut tilanteen esimerkiksi palauttamalla auton katolle jääneen lompakon. ”Kokoamme parhaat tarinat sosiaalisen median kanaviimme ja toivomme että niiden avulla tuntemattomaksi jäänyt auttaja tunnistaa itsensä ja saa ansaitsemansa kiitoksen” kertoo senior brand manager Annukka Storm Fazerilta ja jatkaa: ”Sanoilla ja pienilläkin eleillä on arjessa iso merkitys. Kiittäminen on toisen henkilön huomioimista ja välittämistä aidoimmillaan”.

Kampanja käynnistyy 7.11. ja näkyy Fazerin Facebookissa, Instagramissa ja MTV3-kanavalla.

Katso Kiitä Kismetillä -video YouTubesta: https://youtu.be/7ebFHy2fhWU

”Niin hyvää ettei sanotuksi saa” – Suomalaista hyvää vuodesta 1974

Kismet –suklaavohvelia on valmistettu Suomessa jo vuodesta 1974 ja se on Fazerin suosituin suklaapatukka.  Perinteinen maitosuklaalla kuorrutettu nougattäytteinen vohveli on saanut vuosien varrella erilaisia makuvaihtoehtoja rinnalleen, mm Kismet Marianne, Kismet Fazerina ja Kismet Lakritsi. Kismet –suklaavohvelit valmistetaan Fazerin keksitehtaallatehtaalla Vantaalla ja vuosittain niitä valmistetaan 18 miljoonaa kappaletta. 1980-luvulta asti Kismetin tunnuslause on ollut sama ”Niin hyvää, ettei sanotuksi saa”.

Annukka Storm, Senior Brand Manager, p. 040 5325771
Liisa Eerola, viestintäjohtaja, Fazer Makeiset, p. 044 7108860

Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8.00–16.00 p. 040 668 2998

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

Painokelpoiset kuvat:
www.fazergroup.com/pictures (Media_Press – Kismet)

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Vuonna 2016 vietetään menestyksekkään Fazer-konsernin 125-vuotisjuhlavuotta ja tänä vuonna tulee myös kuluneeksi 150 vuotta sen perustajan Karl Fazerin syntymästä. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli yli 1,5 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää