Kuusenkerkkä Cappuccino – vegaaninen uutuusjuoma nyt Fazer Cafés -kahviloissa

Tervetuloa maistamaan uutta Kuusenkerkkä Cappuccinoa Fazer Café -kahvilaamme. Fazer Yosa kaurajuomaan tehty kuuma juoma on aromikas ja vegaaninen.

Kahvijuomassa käytettävän kotimaisen KERKKÄ-kuusenkerkkäjauheen on valmistanut rovaniemeläinen Arctic Warriors lappilaisista kuusenkerkistä.

Kuusenkerkkä on luonnontuote, kuusen nuori verso. Vaaleat ja pehmeät kuusenkerkät poimitaan touko-kesäkuussa ja ne ovat sellaisenaan syömäkelpoisia.

Fazer Cafés -kahviloiden tuotevalikoima perustuu käsin tekemisen taitoon ja laadukkaisiin raaka-aineisiin. Valikoimissa on erikoiskahvien ja -juomien lisäksi useita vaihtoehtoja, joita myös vegaanit ja fleksaajat voivat nauttia: Fazer Real -leipä avokado-punajuurihummus täytteellä, patonki chilimaustetulla soijatäytteellä, raikas hedelmäsalaatti, mansikka-puolukka tuorepuuro ja kookos-vadelma chiapuuro, maapähkinä Cupcake, jonka täyteläinen maku synty paahdetuista maapähkinöistä sekä aprikoosi-metsämarjakakku, jonka täytteenä on marjoja ja mantelisuklaasta leivottu samettinen mousse.

Viikon jokaisena päivänä auki olevat kahvilat sijaitsevat pääkaupunkiseudun lisäksi Tampereella, Turussa ja Vaasassa. Ketjun uusin tulokas on Fazer Café Töölö Helsingissä.

Löydä lähin Fazer Café -kahvila täältä www.fazercafé.fi

Markkinointipäällikkö Susanne Sorsa, Fazer Retail Finland, susanne.sorsa@fazer.com ,puh. 040 703 6596

Viestintäpäällikkö Taina Lampela-Helin, Fazer-konserni, taina.lampela-helin@fazer.com, puh. 040 668 4600

Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8.00–16.00, puh. 040 668 2998, media@fazer.com

#fazercafe #suomalaistahyvää

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerin missiona on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää