”Nautiskelu on sallittua – jopa pakollista”

Suunnistaja Minna Kauppi on yksi haastateltavista F-lehden kolmannessa numerossa, joka ilmestyi 17.4.2012. Haastattelu jatkuu myös lyhyessä filmissä F-lehden verkkosivuilla, siellä saadaan kuulla kun Minna itse puhuu tasapainoisesta ruokavaliosta ja rentouden tärkeydestä. Kuten Minna, myös F-lehti muistuttaa henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin merkityksestä. Tasapaino luo hyvinvointia.

Fazerin uusi sidosryhmälehti on tarkoitettu hyvinvoinnista ja tasapainoisesta elämästä kiinnostuneille lukijoille. Lehti ilmestyy kolme kertaa vuodessa ja on saatavilla ilmaiseksi kaikissa Amica - ja Fazer -ravintoloissa ympäri Suomen. Vuoden toinen numero sisältää mm. vinkkejä Gotlannin-pyöräretkelle, rohkean Nuppu Stenrosin haastattelun ja ohjeita villiyrttien ja – kasvisten keräilyyn eli hortoiluun.

- Villiyrtit ovat trendikkäitä monella tavalla, kertoo Johanna Blom, F-lehden uusi päätoimittaja. Siinä yhdistyy luonnossa liikkuminen, ruoka, kotimaisuus ja luomu. Meillä on rikas, villi yrttipuutarha metsissämme ja kerääminen on kaiken lisäksi ilmaista!

F-lehdestä löytyy myös paljon reseptejä, joiden tarkoitus on innostaa ja inspiroida. Reseptit ovat keittiömestari Pasi Pärssisen suunnittelemia. Ne on tehty ammattikokin sydämellä, mutta koko ajan kotikokkien taidot mielessä pitäen. Kaikkien pitää saada tuntea onnistumisen riemua!

Linkki uuteen F lehteen: www.f-lehti.fi

Voit liittyä F-lehden postituslistalle lähettämällä yhteystietosi osoitteeseen
f-lehti@fazer.com

Liisa Eerola, F-lehden toimituskunta / Fazerin konserniviestintä
Puh 044 710 8860, sähköpostiosoitteet muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

F-lehti on fyysisen, psyykkisen ja sosiaalisen hyvinvoinnin keidas, jonka ääreen lukija voi pysähtyä nautiskelemaan itselleen tärkeistä asioista, ja kerätä eväitä hyvään elämään. Kolmesti vuodessa ilmestyvä lehti koostuu toimituksellisista artikkeleista ja Fazerin erillisestä uutisosiosta. Lehden saa kaikista Amica-ravintoloista ja Fazer-kahviloista kautta maan.

Fazer-konserni sai alkunsa vuonna 1891 perustetusta perheyrityksestä, kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsinkiin. Tänään Fazer-konserni tarjoaa ruokailupalveluja sekä leipomo- ja makeistuotteita. Toimintaa on kahdeksassa maassa. Asiakaslähtöisyys, laadukkuus ja yhteistyö ovat Fazerin toiminnan perusta. Konserniin kuuluu kaksi liiketoiminta-aluetta, Fazer Food Services ja Fazer Leipomot & Makeiset, jotka luovat makuelämyksiä omilla aloillaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2011 oli vajaat 1,6 miljardia euroa. Henkilöstön määrä vuonna 2011 oli noin 15 200.

Fazer Food Services on Pohjoismaiden johtava ruokailupalveluyritys, joka tarjoaa hyvää ruokaa ja asiakaskohtaisia palveluratkaisuja. Fazer Food Servicesillä on yli 1 100 ravintolaa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

Fazer Leipomot & Makeiset on Suomen ja Venäjän johtava leipomoyritys, Ruotsin toiseksi suurin ja yksi johtavista Itämeren alueella. Leipiä ja leivonnaisia valmistetaan Suomessa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Venäjällä. Makeistoimialalla Fazer on Suomen johtava yritys sekä vahva toimija Itämeren alueella. Makeistehtaat sijaitsevat Suomessa: Vantaalla (suklaat), Lappeenrannassa (sokerimakeiset) ja Karkkilassa (purukumit).