Niin hyvää, nyt sen sanotuksi saa – Kismet päivitti tunnuslauseensa

Kismet jatkaa suomalaisten rohkaisemista sanomaan tärkeitä asioita toisilleen. Uuden tunnuslauseen myötä myös Kismetin tunnuslaulu on päivitetty.

Kismet –suklaavohvelia on valmistettu Suomessa jo vuodesta 1974, ja se on Fazerin suosituin suklaapatukka. Suklaavohvelit valmistetaan Fazerin keksitehtaalla Vantaalla, ja vuosittain niitä valmistetaan 18 miljoonaa kappaletta. 1980-luvulta tähän päivään asti Kismetin tunnuslause on ollut sama ”Niin hyvää, ettei sanotuksi saa”.

Kismet on auttanut meitä joskus hieman jäyhiä ja varautuneita suomalaisia sanomaan tärkeitä asioita toisillemme ja tästä inspiroituneena Fazer on päivittänyt Kismetin tunnuslauseen muotoon ”Niin hyvää, nyt sen sanotuksi saa”.

”Toimme jo vuonna 2014 kauppoihin ensimmäiset viesti-Kismetit ja ne ovat olleet menestys. Tärkeiden asioiden sanomisesta on tullut osa Kismet-brändiä ja haluamme jatkossakin rohkaista suomalaisia pukemaan tunteitaan sanoiksi”, kertoo senior brand manager Annukka Storm Fazerilta.

Tunnuslauseen lisäksi myös Kismetin tuttu laulu on päivitetty. Alkuperäisen laulun takaa löytyy tunnettu parivaljakko Juha Tapaninen ja Esa Nieminen. Uuden sovituksen on tehnyt tuottajapari Kim Kuusi - Kalle Chydenius ja laulun esittävät Antti Koivula ja Jepa Lambert.

Kismet Omar on tämän kesän uutuus

Perinteinen maitosuklaalla kuorrutettu nougattäytteinen vohveli on saanut vuosien varrella erilaisia makuvaihtoehtoja rinnalleen, mm. Kismet Marianne (2011), Kismet Fazerina (2013) ja Kismet Lakritsi (2015). Kismet-suklaalta odotetaan uusia makuja ja kaikki makuvariantit ovat olleet suosittuja. Kesällä 2017 Kismet hurmaantuu suosiotaan nostaneen Omarin pehmeästä kermakaramellin mausta. Omarin pehmeää makua rakastetaan laajasti ikään katsomatta.

Liisa Eerola, viestintäjohtaja, Fazer makeiset, puh. 044 710 8860
Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8.00–16.00 p. 040 668 2998
Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

Painokelpoiset kuvat:

www.fazergroup.com/pictures, “Media_Press”,”Candy novelties, Summer 2017”

www.fazer.fi

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan.. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää

Avainsanat: