Nimityksiä

Fazer Ravintolat

THM Päivi Harmaakorpi on nimitetty Fazer Ravintoloiden toimitusjohtajaksi ja vastaa yrityksen toiminnoista Suomessa ja Ruotsissa. Hän jatkaa myös Fazer Food Services -liiketoiminta-alueen johtoryhmän jäsenenä.

Fazer Food Services Suomi

KTM Anu Kokko on nimitetty markkinoinnista ja tarjooman kehittämisestä vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän siirtyi Fazerille Pauligin Suomen HoReCa-myyntijohtajan tehtävästä.

KtaO, eMBA Marianne Nordblom on nimitetty tuotekehitysjohtajaksi. Hän siirtyi Fazerille Atrialta tuotekehitysjohtajan tehtävistä.

Yrityksestä

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan.. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Kun haluatte hyvää