Nimitysuutisia Fazer Amica Oy:ssä

Ekonomi Susanne Hakkarainen on nimitetty Fazer Amica Suomen myyntipäälliköksi 8.1.2007 lähtien.

KTM Iris Karjula on nimitetty Fazer Amica Suomen henkilöstöjohtajaksi sekä johtoryhmän jäseneksi 29.1.2007 lähtien. Minna Kallonen on nimitetty Fazer Amica Suomen henkilöstöassistentiksi 2.1.2007 lähtien.

KTM Maarit Piela-Liesalho on nimitetty Fazer Amica Suomen markkinointi- ja viestintäjohtajaksi sekä johtoryhmän jäseneksi 1.3.2007 alkaen.

Fazer Amica Suomen kahvila- ja ravintolasektorille on nimitetty avainasiakasjohtajaksi Riitta Kallionpää, Helsingin Messukeskuksen ravintolatoimenjohtajaksi Sirpa Tuunanen sekä aluepäälliköksi Kristian Helanne.

Yrityksestä

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan.. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Kun haluatte hyvää