Piparkakkusuklaan ystäville

Fazer Piparkakkusuklaa 300g poistui tänä vuonna valikoimasta. Olemme saaneet runsaasti palautetta suomalaisilta, jotka ovat jääneet kaipaamaan jouluista makuyhdistelmää. Vaikka tiesimme, että Piparkakkusuklaata on hankittu erityisesti joulun odotukseen, suomalaisten rakkaus tätä herkkua kohtaan yllätti meidät. Kiitos kaikille palautteesta!

Piparkakkusuklaan suosio ilahduttaa meitä ja kuuntelemme saamaamme palautetta: tuleviksi jouluiksi kehittelemme jälleen uusia makuja ja tulemme ottamaan huomioon saamamme kuluttajapalautteet.

Piparkakkusuklaan poistuminen on liittynyt normaaliin valikoiman uudistumiseen. Uudistuksia pohtiessamme tarkastelemme tuotteiden menekkiä, kuluttajien toiveita ja maailmalla liikkuvia makutrendejä.

Tänä vuonna Piparkakkusuklaan ystävät voivat nauttia esimerkiksi Fazer Joulusuklaa -konvehteja, jotka tuovat joulun tunnelman maitosuklaan ja mausteisen tryffelitäytteen yhdistelmällä. Uutuutena kaupoissa on tänä syksynä Dumle Gingerbread -toffeemakeisia, joissa myös maistuu jouluinen pipari. Lisäksi kaupoissa on saatavilla viime vuodelta tuttua Karl Fazer Winter Edition -suklaata, jossa maistuvat omena, krokantti ja hasselpähkinä. Toimme sen rinnalle myös uuden jouluisen Karl Fazer Winter Edition Manteli & Karpalo 200g -suklaan.

Liisa Eerola, viestintäjohtaja, Fazer Makeiset
liisa.eerola@fazer.com

@liisaeerola

Yrityksestä