Suomen Pankin ravintolapalvelut Fazer Amican hoitoon

Suomen Pankin ravintolapalvelut siirtyvät Fazer Amican hoitoon 1.1.2008 alkaen. Sopimuksen piiriin kuuluvat henkilöstön lounasruokailun lisäksi rahamuseon kahvion hoito, mittavat edustuspalvelut sekä Ramsinniemen huvila-alueen ravintolapalvelut. Tähän asti Suomen Pankki on itse vastannut ravintolanpidosta.
Sopimus on voimassa kolme vuotta ja siihen liittyy mahdollisuus yhden vuoden lisäaikaan.
Tarjouskilpailussa painottui laatu hintaa enemmän. ”Fazer Amican esittämä tarjous oli kokonaistaloudellisesti edullisin”, toteaa sopimuksesta neuvotellut myyntipäällikkö Elina Latvanen-Nieminen.

Yrityksestä

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan.. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Kun haluatte hyvää