Takaisinveto: Fazer Amerikan pastilleja 50g -rasiasta puuttuu merkintä soijalesitiinistä

Fazer Makeiset vetää markkinoilta Fazer Amerikan pastilleja 50g -rasioita, joiden parasta ennen -päivämäärät ovat

14.8.2016
15.8.2016
16.8.2016
17.8.2016
15.10.2016
16.10.2016

Tuotteen pakkaukseen merkitystä ainesosaluettelosta puuttuu emulgointiaine, joka sisältää soijalesitiiniä.

Tuotteet voi palauttaa Fazer Makeisille. Lähetys on maksuton (postimerkkiä ei tarvita). Hyvitämme ostoksen. Yhteystiedot ovat:

Fazer Makeiset / Asiakaspalaute

Mahdollisissa kysymyksissä neuvoo Fazer Makeisten kuluttajapalvelu (klo 9-15)
puhelimitse: 09 87621/kuluttajapalvelu, verkossa: fazer.fi/asiakaspalaute.

Olemme pahoillamme tapahtuneesta virheestä. Meille on ensisijaisen tärkeää, että kuluttajat voivat luottaa tuotteidemme laatuun.

Fazer Makeiset Oy

Yrityksestä

Fazer-konserni Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerin missiona on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Kun haluatte hyvää