Tutti Frutti –uutuus jakaa iloa maailmaan  - maku hedelmistä, värit kasvimaalta

Fazer tuo Tutti Frutti -tuoteperheeseen kaksi uutuuspussia; Tutti Frutti Juizy Apples ja Tutti Frutti Juizy Oranges. Tuotteet sisältävät luonnollisia värejä ja raaka-aineita, uutuusmakeisten mehukas maku on peräisin aidoista hedelmämehuista ja värjäävät ainesosat kasveista. Luvassa on siis entistä herkullisempia makuelämyksiä.

Kevään kunniaksi Fazer tuo markkinoille kaksi mehukasta Tutti Frutti Juizy -uutuuspussia. Kumpikin pussi sisältää kolmea herkullista makua; Tutti Frutti Juizy Apples sisältää omena-makeisten lisäksi kanelilla ja vaniljalla maustettuja makeisia. Tutti Frutti Juizy Oranges -pussissa appelsiinia maustavat myös cola ja lime. Kaikille makuvaihtoehdoille on yhteistä se, että ne sisältävät luonnollisia värejä ja raaka-aineita. Makeisten maku tulee aidosta omena- ja appelsiinimehusta ja värit kasveista; retiisistä, nokkosesta, pinaatista, kurkumasta ja saflorista. Tutti Frutti Juizy sopii myös vegaaneille, sillä se ei sisällä gelatiinia.

Uusia tuotteita kehitettäessä Fazerilla tutkitaan trendejä, otetaan vaikutteita maailmalta ja ennen kaikkea kuunnellaan kuluttajia. Vaikka laadukkaat raaka-aineet kiinnostavatkin nykyään yhä enemmän, on makeisten ystävien mielestä yksi ominaisuus yli muiden. ”Kysyimme kuluttajilta, mikä on makeisten valinnassa tärkeintä ja vastaus oli selvä: tärkeintä on hyvä maku. Makeisen pitää näyttää ja maistua hauskalta”, kertoo Senior Brand Manager Kirsi Nordberg.

Tutti Frutti Juizy valmistetaan Fazerin makeistehtaassa Lappeenrannassa, jossa valmistetaan vuosittain noin 3,7 miljoonaa kiloa erilaisia Tutti Frutti -makeisia. Fazerin muut makeistehtaat sijaitsevat Vantaalla ja Karkkilassa.

Lisätiedot:

Fazerin verkkosivut

Painokelpoiset kuvat
http://www.fazergroup.com/fi/medialle - kuvapankki - Candy Novelties, Summer 2015

Senior Brand Manager Kirsi Nordberg, p. 040 5580526

Sähköpostit ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer haluaa, että elämä maistuisi hyvältä joka päivä. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2014 oli yli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää