Uudistunut Fazer 8th Floor Food Market – rento ruokatori arjen yläpuolella

Helsingin keskustan Stockmann-tavaratalon 8. kerroksessa sijaitseva Fazerin ravintolamaailma on uudistunut kesän aikana. Monipuolinen Food Market hurmaa nyt parhain street food -herkuin, kuten burgerein sekä kebab- ja bowl-annoksin.

Uudistunut Fazer 8th Floor Food Market avautuu tänään 4.8.2017 Helsingin Stockmannin tavaratalon 8. kerroksessa. Niin ruokatarjonta kuin miljöökin ovat saaneet uuden ilmeen. Food Market on nyt monipuolinen ja jatkuvasti päivittyvä ruokatori, jolta asiakas voi poimia haluamansa herkut. Tarjolla on vaihtelevan ja sesongit huomioivan salaattibaarin lisäksi mutkatonta street foodia, mausteisia makuja Lähi-Idästä ja trendikkäitä bowl-annoksia.

Konseptissa on panostettu autenttisiin makuihin ja palvelun toimivuuteen.  ”Burgerit valmistetaan ketsuppia myöten paikan päällä, ja asiakas voi tuunata annoksia omilla valinnoillaan mieleiseksi”, kertoo Fazer Cafés -liiketoiminnan johtaja Miika Kostilainen. ”Me uskomme vahvasti myös kasvisruoan menekin kasvuun, joten vegeannokset nostettiin tärkeään rooliin kehityksessä.”

Laatutietoiset asiakkaat kaipaavat helppoutta, joten kulkureitit ja tilaaminen on tehty mahdollisimman selkeiksi. Miljöön suunnittelussa on huomioitu ruokailijoiden erilaiset tarpeet. Tilaa on avattu entistä enemmän ja mm. lastenvaunuille on järjestetty lisätilaa. Pöytiä ja tiloja löytyy niin isommille seurueille kuin lapsiperheillekin, mutta myös rauhallisempaa aluetta kaipaavat on huomioitu. Food Marketia kannattaakin tulla kokeilemaan eri ruoka-aikoina ja eri kokoisissa seurueissa.

”Haluamme jatkuvasti kehittää ja lisätä tavaratalojemme ravintolapalveluita. Näin pyrimme vahvistamaan asiakaskokemusta ja sen elämyksellisyyttä. Nyt yhdessä toteuttamamme Food Marketin uudistus on merkittävä askel tällä polulla. Uskomme, että uudistunut Food Market pystyy olemaan aina ajankohtainen ja kiinnostaa asiakkaitamme läpi koko päivän”, toteaa Stockmannin Real Estate -yksikön kaupallisten toimintojen johtaja Seppo Oksanen.

Miika Kostilainen, liiketoimintajohtaja, Fazer Cafés, p. 040 486 9832
Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8.00–16.00 p. 040 668 2998
Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan.. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää