Lehdistötiedote: Fennovoima avaa paikallistoimiston Ruotsinpyhtäälle

11.2.2008

FENNOVOIMA AVAA PAIKALLISTOIMISTON RUOTSINPYHTÄÄLLE

Yhteyspäällikkönä aloittaa Patrik Hellman

Fennovoima avaa paikallistoimiston Ruotsinpyhtäällä. Toimiston yhteyspäälliköksi on nimitetty kauppatieteen maisteri Patrik Hellman (43). Aiemmin hän on toiminut muun muassa Ahvenanmaan raha-automaattiyhdistyksessä (PAF) markkinointijohtajana. Hellman vastaa Ruotsinpyhtään aluetoimiston toiminnasta ja paikallisviestinnästä.

Ruotsinpyhtään paikallistoimisto toimii Fennovoiman ydinvoimahankkeen infopisteenä ja kaikille avoimena tapaamispaikkana. Toimisto on säännöllisesti auki viikoittain. Lisäksi järjestetään hankkeeseen liittyviä muita paikallisia tilaisuuksia. Toimisto tarjoaa kuntalaisille mahdollisuuden antaa palautetta sekä saada tietoa ydinvoimasta ja Fennovoiman hankkeesta.

Ruotsinpyhtään toimisto sijaitsee Tesjoella Kivikummuntie 3:ssa. Avajaisia vietetään torstaina 28.2.2008 kello 13 alkaen. Avajaisten jälkeen toimisto on avoinna torstaisin kello 13-18 ja perjantaisin kello 9-13, tarvittaessa myös muina aikoina.

Lisätietoja: Kehityspäällikkö Juha Miikkulainen, 0207 579205, paikallinen yhteyspäällikkö Patrik Hellman, 040 768 7584

Yrityksestä

Fennovoima on vuonna 2007 perustettu suomalainen energiayhtiö, joka rakentaa uuden ydinvoimalan Pyhäjoelle. Lisätietoa hankkeesta: fennovoima.fi