FIM-konsernin uudet toiminimet on rekisteröity 3.11.2008

FIM Oyj Lehdistötiedote 3.11.2008

FIM-konsernin uudet toiminimet on rekisteröity 3.11.2008

Sijoituspalvelukonserni FIMiin kuuluvien yhtiöiden uudet toiminimet on rekisteröity kaupparekisteriin 3.11.2008.

Yhtiöiden uudet toiminimet ovat:
FIM Oyj (aiemmin Glitnir Oyj)
FIM Pankki Oy (aiemmin Glitnir Pankki Oy)
FIM Varainhoito Oy (aiemmin Glitnir Varainhoito Oy)

Tulemme jatkossa palvelemaan asiakkaitamme FIM-nimellä. Yhtiöiden nimenmuutokset eivät aiheuta muutoksia toimintaamme eivätkä edellytä mitään toimenpiteitä asiakkailta tai yhteistyökumppaneilta. Myös sopimussuhteet ja Y-tunnukset säilyvät ennallaan.

FIM Oyj

Johannes Schulman, toimitusjohtaja, FIM Oyj, puh. +358 9 6134 6557, sähköposti: johannes.schulman@fim.com
Jussi Sokka, lakiasiainjohtaja, FIM Oyj, puh. +358 9 6134 6416, sähköposti: jussi.sokka@fim.com
Anssi Partanen, viestintäpäällikkö, FIM Oyj, puh. +358 9 6134 6429, mob. +358 50 568 1952, sähköposti: anssi.partanen@fim.com