FIM PRIME -KORKO NOUSEE 1,65 PROSENTTIIN 1.7.2011 ALKAEN

FIM Prime -korko nousee 1.7.2011 alkaen 0,30 prosenttiyksikköä 1,65 prosenttiin.

Prime-koron muutoksen jälkeen FIM Sijoitustilille maksettava efektiivinen vuosikorko on 0,00 %–1, 15% päivittäisestä talletuspääomasta riippuen. FIM Parkkitilille maksettava korko on muutoksen jälkeen 1,50 %.

Täydellinen tiedote taulukoineen saatavilla oheisesta liitteestä.

Tarkemmat tiliehdot löytyvät verkkopalvelustamme. Kaikkiin talletustuotteisiin voi tutustua ja ne voi avata verkkopalvelussamme www.fim.com.

FIM Pankki Oy

Teri Heilala, toimitusjohtaja, FIM Pankki Oy
puh. +358 9 6134 6521, teri.heilala@fim.com

Anssi Partanen, markkinointi- ja viestintäjohtaja
puh. +358 9 6134 6429, anssi.partanen@fim.com

TIETOA FIMISTÄ

FIM on henkilöstön omistama, suomalainen sijoituspalvelutalo, joka tarjoaa yksilöllisiä ja monipuolisia sijoitus-, säästämis- ja varainhoitopalveluja.

FIM-konserniin kuuluvat emoyhtiö FIM Oyj:n lisäksi tytäryhtiöt FIM Pankki Oy ja FIM Varainhoito Oy. FIM Pankki Oy:llä on luottolaitoksen toimilupa ja oikeus toimia suomalaisena talletuspankkina. FIM Pankki Oy on Suomen talletussuojarahaston jäsen. Helsingissä sijaitsevan päätoimipisteen lisäksi FIMillä on toimipisteet Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Tampereella ja Turussa. FIM toimii myös Tukholmassa. www.fim.com