Finance Link MTV:n hiihtolajien yhteistyökumppaniksi

Olympiatalvena hiihtolajit ja niiden suomalaistähdet ovat erityishuomion kohteena – Finance Link mukana yli 300 maailmancup-lähetyksessä!

Laskurahoitukseen erikoistunut rahoitusyhtiö Finance Link on kaudella 2017-2018 mukana suomalaisten mitalitoivojen matkassa kohti Pyeongchangin talviolympialaisia MTV:n hiihtolajien yhteistyökumppanina. Finance Linkin monivuotinen panostus urheilu- ja liikuntakohteiden sponsorointiin saa näin jatkoa suomalaisille rakkaiden talvilajien muodossa. Kaikkiaan hiihtolajien maailmancup-kausi pitää sisällään yhteensä yli 160 osakilpailua, joiden joukossa on monia talviurheilun klassikoiksi muodostuneita kisoja kuten vuodenvaihteessa hypättävä perinteikäs Keski-Euroopan mäkiviikko, maastohiihtocupin kohokohdaksi noussut yhdeksänpäiväinen Tour de Ski sekä Kitzbühelin legendaarinen alppihiihtoviikonloppu.

Iivo Niskasen, Krista Pärmäkosken ja muiden suomalaishuippujen otteita voi seurata suorina lähetyksinä C Moren kanavilla ja suoratoistopalvelussa. Maailmancup-tapahtumia on tarjolla myös MTV3-kanavan koostelähetyksissä sekä MTV.fi:n omalla hiihtolajien maailmancup-sivustolla. Yhteistyökumppanina Finance Link on näkyvästi esillä kaikissa lähetyksissa sekä MTV3-kanavan hiihtoteemaisissa Urheiluextra-ohjelmissa joulukuun alusta lähtien aina cuppien maaliskuun lopulle ajoittuviin ratkaisuhetkiin asti.

Finance Link Oy on myyntisaamisten rahoitukseen erikoistunut rahoitusyhtiö, joka on palvellut suomalaisyrityksiä jo lähes 20 vuoden ajan. Finance Link tarjoaa yrityksille käyttöpääomarahoitusta laskujen myynnin kautta kantaen luottotappioriskin ostetuista saatavista. Palvelukokonaisuuteen sisältyy myös laskujenkäsittely- ja myyntireskontranhoitopalvelu. Vuonna 2016 Finance Link käsitteli lähes 80 000 laskua, joiden kokonaisarvo oli noin 300 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteessa: www.financelink.fi

Rahoitusyhtiö Finance Link toimii kaudella 2017-2018 MTV:n hiihtolajien yhteistyökumppanina.
Hiihtolajien maailmancup-kausi pitää sisällään yhteensä yli 160 osakilpailua ja kaikkiaan Finance Link on mukana yli 300 maailmancup-lähetyksessä.