Finance Link näkyvillä Suomen jääkiekkomaajoukkueen MM-kisaotteluissa

Leijonien MM-kisaottelut täydentävät Finance Linkin panostusta näkyvyyteen huippu-urheilun kiinnostavimpien suomalaislajien yhteydessä.

Suomalaisyritysten kasvun kumppanina tunnettu rahoitusyhtiö Finance Link on mukana Suomen jääkiekkomaajoukkueen otteluiden TV-lähetyksissä 4.5. Tanskassa käynnistyvässä jääkiekon MM-turnauksessa. Useiden laadukkaiden NHL-vahvistusten tähdittämä Leijona-joukkue on jälleen suuren huomion ja mitaliodotusten kohteena, joten kisoissa riittää jännitettävää niin paikan päällä kuin kotikatsomoissakin. Suomen joukkueen kisaurakka alkaa ottelulla Etelä-Koreaa vastaan lauantaina 5.5. ja uusi maailmanmestari on selvillä pariviikkoisen turnausrupeaman päätteeksi 20.5. Tarkempi kisaohjelma sekä suorien ottelulähetysten aikatulu löytyy MTV:n MM-kisasivustolta.

Monelle urheilun ystävälle jääkiekon MM-kisat ovat urheiluvuoden ehdoton kohokohta ja MTV:n sekä C Moren televisioimien suorien ottelulähetysten odotetaan tänäkin vuonna keräävän miljoonayleisön. Tuolle yleisölle Finance Link esittäytyy Suomen joukkueen kolmen ottelun yhteydessä. Finance Linkille jääkiekon MM-kisanäkyvyys on lyhyen ajan sisään kolmas merkittävä urheilupanostus viimetalvisen hiihtolajien maailmancup-kumppanuuden sekä parhaillaan käynnissä olevan F1-sarjan näkyvyyden ohella.

Katso Finance Linkin MM-jääkiekkospotti kotisivuiltamme.

Finance Link Oy on myyntisaamisten rahoitukseen erikoistunut rahoitusyhtiö, joka on palvellut suomalaisyrityksiä jo lähes 20 vuoden ajan. Finance Link tarjoaa yrityksille käyttöpääomarahoitusta laskujen myynnin kautta kantaen luottotappioriskin ostetuista saatavista. Kokonaisuuteen sisältyy myös laskujenkäsittely- ja myyntireskontranhoitopalvelu. Vuonna 2017 Finance Link käsitteli lähes 70 000 laskua, joiden kokonaisarvo oli noin 350 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteessa: www.financelink.fi.

Rahoitusyhtiö Finance Link on mukana Suomen jääkiekkomaajoukkueen ottelulähetyksissä 4.5. käynnistyvässä jääkiekon MM-turnauksessa.