Tervetuloa Finavian mediatilaisuuteen 27.11.2018 kello 10

Helsinki-Vantaan lentoasema uudistuu ensi vuonna enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Tiedossa on muutoksia lähes joka kuukausi.

Toimituksenne edustajat ovat tervetulleita infotilaisuuteemme, jossa kerromme tuoreet kuulumiset Helsinki-Vantaan yli miljardin euron kehitysohjelman etenemisestä ja terminaali 2:n uuden sisäänkäynnin rakennustöiden käynnistymisestä.

Finavian tekninen johtaja Henri Hansson kertoo yhtiön suurinvestoinnista ja ensi vuoden tapahtumista ja projektipäällikkö Tuomo Lindstedt rakennustöiden vaikutuksista.

Aika: tiistai 27. marraskuuta kello 10. Aamukahvia on tarjolla kello 9.45 alkaen. Tilaisuus päättyy lounaan jälkeen noin kello 12.

Paikka: Helsinki-Vantaan lentoaseman kongressikeskus, terminaali 2, 3. krs

Ilmoittautumiset ja lisätiedot: comms@finavia.fi viimeistään 26. marraskuuta kello 10, p. 020 708 2002

FINAVIA OYJ

Annika Kåla, viestintäpäällikkö

Finavia on lentoasemayhtiö, jonka tavoitteena on tehdä matkustamisesta sujuvaa ja mutkatonta. Mahdollistamme suomalaisille Pohjois-Euroopan parhaat yhteydet maailmalle sekä edistämme Suomen saavutettavuutta houkuttelevana matkakohteena. Lentokenttäverkostoomme kuluu 21 lentoasemaa eri puolilla Suomea. Helsinki-Vantaa on Pohjois-Euroopan johtava kauko- ja vaihtoliikenteen lentokenttä. Lapin lentoasemat ovat osaltaan mahdollistaneet Suomen matkailun ja turismin kehityksen ja nousun maailman maineeseen. Toimintamme kulmakiviä ovat vastuullisuus, turvallisuus, uudistuminen ja asiakaskokemus.  Vuoden 2017 liikevaihto oli 374 miljoonaa euroa ja konsernin henkilöstömäärä 2 700.