Tervetuloa Finavian mediatilaisuuteen 3.5.2018 klo 10

Toimituksenne edustajat ovat tervetulleita Rovaniemen lentoasemalle kuulemaan Finavian tuoreet uutiset Lapin lentoasemien kehittämisestä.

Finavian uusi toimitusjohtaja Kimmo Mäki ja Finavian Lapin aluejohtaja Veli-Pekka Pitkänen ovat paikalla kertomassa yhtiön suurinvestoinnista.

Aika: torstai 3. toukokuuta kello 10

Paikka: Rovaniemen lentoasema, 2. krs (ravintolan yläkerta)

Ilmoittautumiset ja lisätiedot: comms@finavia.fi viimeistään 2.5., p. 020 7082002

Omalla autolla lentoasemalle saapuvat median edustajat voivat tilaisuuden ajan pysäköidä maksutta terminaalin edustalla sijaitsevalla lyhytaikaisella parkkialueella.

FINAVIA OYJ
Katja Siberg
markkinointi- ja viestintäjohtaja

Finavia tarjoaa ja kehittää lentoasemapalveluja, joiden kulmakivinä ovat turvallisuus, asiakaslähtöisyys ja kustannustehokkuus. Finavian kattava 21 lentoaseman verkosto mahdollistaa kansainväliset yhteydet Suomesta maailmalle − ja maailmalta eri puolille Suomea. Helsinki-Vantaan lentoasema on Pohjois-Euroopan johtava vaihtoasema kaukoliikenteessä. Vuoden 2017 liikevaihto oli 374 miljoonaa euroa ja konsernin henkilöstömäärä on 2700.

Yrityksestä

Finavia tarjoaa ja kehittää lentoasemapalveluita, joiden kulmakivinä ovat turvallisuus, asiakaslähtöisyys ja kustannustehokkuus. Finavian kattava 21 lentoaseman verkosto mahdollistaa kansainväliset yhteydet Suomesta maailmalle − ja maailmalta eri puolille Suomea. Helsinki-Vantaan lentoasema on Pohjois-Euroopan johtava vaihtoasema kaukoliikenteessä. Vuoden 2017 liikevaihto oli 374 miljoonaa euroa. Konserni työllistää 2 700 henkilöä.