Finlaysonin joulun kuoseilla katetaan kotiin lämminhenkinen juhla

Jouluna on aikaa panostaa kauniiseen juhlakattaukseen, jonka äärelle kokoontuu koko perhe ja suku. Finlaysonin joulun ajan tekstiilit kutsuvat kattamaan kotiin ihanan juhlan. Jouluvalmistelut aloitetaan hyvissä ajoin joululeivonnaisten valmistelulla. Herkullinen tuoksu, tuikkivat kynttilät ja tunnelmaa luovat tekstiilit tekevät kotiin lämpimän juhlan.

Korut kertovat tarinoita joulupöydässä

Joulun kattauksia koristavat tänä vuonna korulippaan aarteet. Susanna Sivosen Finlaysonille suunnittelema Korulipas-sarja saa joulun alla uuden korukuosin. Suunnittelijan tavoitteena on ollut luoda arvokas koru koristamaan joulukoteja. Upeat Medaljonki-keittiöpyyhkeet luovat joulun tunnelmaa keittiöön ja kattauksiin ja sopivat myös tauluksi seinälle.

Joulun juhlakattaus tehdään tänä vuonna saman sarjan upean, fuksianvärisen Kaulaketju-pöytäliinan ympärille. Kaulaketju-kuosi kätkee sisäänsä yllätyksellisiä yksityiskohtia, joita on aikaa ihastella jouluaterian äärellä yhdessä perheen kanssa. Täydennä joulukattausta kynttilöillä ja näyttävillä kukka-asetelmilla.

Taimi kukkii joulunpunaisena

Keittiöstä leijailee joulun alla herkullinen tuoksu, kun joululeivonnaiset valmistuvat hyvissä ajoin. Kynttilänvalo ja joulunväriset tekstiilit luovat tunnelmaa myös leivontahetkiin. Aini Vaarin klassikkokuosi, iki-ihana Taimi kukkii nyt myös joulunpunaisena keittiötekstiileissä. Jouluisiin leivontahetkiin sopivat Taimi-kokoessu, -patakintaat ja -patalappu. Joulukattausta täydentävät esimerkiksi Taimi-tabletit ja -istuintyynyt.

Erityisesti keittiön pikkuapulaiset ilahtuvat myös uusista Muumi-keittiötekstiileistä, joissa seikkailevat Pikku-Myy ja Muumimamma. Ota Muumit mukaan joululeivontaan!

Makuuhuoneessa tunnelmoidaan joulua

Joulun alla tekee mieli laittaa koko koti valmiiksi joulua varten. Makuuhuoneeseen joulun tunnelma saadaan helpoiten pussilakanoilla. Finlaysonin uudet, Anu Kanervon suunnittelemat Tähtisumu-pussilakanat tuovat tuikkivat tähdet makuuhuoneeseen. Värivaihtoehtoina ovat joulun punainen, talven sininen ja juhlava harmaa.

Hehkuvan punainen Taimi luo jouluista tunnelmaa myös pussilakanoiden muodossa. Petaa Taimi-pussilakanat makuuhuoneeseen tai tuo olohuoneen sohvalle päiväunia varten. Kukikas Taimi tuo muistoja menneiltä ajoilta.

Kaarevia säveliä satiinilakanoissa

Ylellistä tuntua kaipaavalle joulun pussilakanavalinta on Sävel. Salla Kangasniemen suunnittelemat elegantit Sävel-satiinipussilakanat tuovat vuoteeseen ihanaa pehmeyttä. Valitse hienostunut valkopohjainen tai tyylikäs tummanharmaa Sävel tai yhdistä molemmat samaan vuoteeseen.

Tiedotteessa esitellyt joulun tunnelmaa luovat tekstiilit ovat saatavilla Finlaysonin verkkokaupasta, Finlayson-myymälöistä sekä hyvin varustelluilta jälleenmyyjiltä kautta maan.